- Persbericht -

WILLEM SIJTHOFF VERLAAT SCOOT EN START NIEUW INTERNETBEDRIJF

Utrecht, 17 januari 2000

Per 14 januari verlaat marketing director Willem Sijthoff Scoot Nederland. Te zamen met Scoot-collega's Machteld Elving, brand manager, en Johan van Mil, manager Internet en business development, start hij per 1 februari aanstaande een nieuw Internet-bedrijf op het gebied van financiële informatievoorziening. De Scoot-organisatie wordt op korte termijn versterkt met nieuwe professionals. Vanuit het Management Team worden deze functies op interim basis ingevuld: Ans Bruinenberg wordt verantwoordelijk voor marketing en Erik Hoekstra voor Internet en business development.

Sijthoff, Elving en van Mil zijn vanaf het begin betrokken geweest bij de totstandkoming van de vind-service in Nederland. Begin 1998 werd Scoot bekroond tot Introductie van het Jaar.

Scoot verwerkt inmiddels 17.500 telefoontjes per dag. De site www.scoot.nl wordt dagelijks 10.000 keer geraadpleegd. Als nationale vind-service legt Scoot zich in toenemende mate toe op het faciliteren van transacties. Recente introducties van de WAP-site en Scoot Connect, dat de beller direct doorverbindt met het gevonden bedrijf, zijn succesvolle voorbeelden van innovatieve diensten.
- Einde bericht -

Achtergrondinformatie: