Ingezonden persbericht

Willy Sempels wordt nieuwe Sales Manager bij SAGA Consulting Group

Zaventem, 18 januari 2012 - Vanaf vandaag leidt Willy Sempels het salesteam van SAGA Consulting Group, één van de snelst groeiende IT-dienstverleners in België. Zijn aanwerving kadert binnen het strategisch plan van de IT-dienstverlener waarin resoluut voor groei in de thuismarkt, de Benelux, wordt gegaan.

Willy Sempels heeft meer dan 23 jaar ervaring in de IT-sector en krijgt de opdracht om de positie van SAGA Consulting Group in de Belgische en Luxemburgse IT-servicemarkt te verstevigen en de activiteiten daar uit te bouwen, specifiek in de energiemarkt.

Willy Sempels begon in 1988 - meteen na het behalen van zijn Masterdiploma IT & Wiskunde aan de Katholieke Universiteit Leuven - te werken voor Trasys, een IT-consultancy bedrijf. Hij vervulde er verschillende functies, zoals onder meer Business Line Manager, Sales & Pre-Sales Manager en Vice President Energy & Utilities. Via deze laatste functie leerde hij de energiesector door en door kennen.

Met zijn komst krijgt het strategisch plan van SAGA concreet gestalte. Een cruciale pijler in dit groeiverhaal is daarbij de focus die het bedrijf wil leggen op het aanboren van nieuwe markten, waarvan de energiemarkt een zeer voorname is. SAGA Consulting Group wil zijn groeiverhaal realiseren via een duidelijk gedefinieerde afzetmarkt opgedeeld in zes sterktesectoren (Enterprise Applications, Web & Mobile applications, Social Media & Communications, Workforce Management, IT-security oplossingen en Testing & Quality Assurance), de ontwikkeling van eigen business solutions en de investering in de carrière en ontplooiing van zijn medewerkers. SAGA rekruteert momenteel 50 nieuwe medewerkers: account managers, recruiters en consultants met goede kennis van JAVA en .NET technologie.

Etienne Schreurs, Gedelegeerd Bestuurder van SAGA Consulting Group: 'Met Willy Sempels halen we iemand met tonnen ervaring in huis. Bovendien kent hij de markten waarin de verschillende divisies van SAGA Consulting Group opereren door en door. Om ook de energiemarkt optimaal te kunnen bedienen, hebben we de specifieke ervaring en expertise van Willy Sempels aangetrokken. We hebben er alle vertrouwen in dat hij SAGA ook in deze sector naar de kop van het peloton zal gidsen.'

Voor een foto in hoge resolutie van Willy Sempels: www.newsenginepr.com/documents/saga.xml

-EINDE-

Deel: ' Willy Sempels wordt nieuwe Sales Manager bij SAGA Consulting Group '