Graag wil ik het volgende onder uw aandacht brengen:

Sinds anderhalf jaar zijn wij bezig met het project :WWW.WINKELSTRAAT.NL . Het basis-idee van deze website is om "Alle internet winkels in nederland" in kaart te brengen en deze op een overzichtelijke wijze te presenteren aan de geinterresseerden.WWW.WINKELSTRAAT.NL is een verzamelplek voor alle internet winkels in Nederland. Dit biedt voor de shopper grote voordelen: alle aanbieders zijn op één site te vinden. WWW.WINKELSTRAAT.NL hecht grote waarde aan de business-to-business toepassingen van Internet winkels. Speciaal voor deze winkels is de afdeling zakelijk ingericht

Een van de basis principes is dat elke winkel het recht heeft zich gratis aan te melden bij deze website.Dit op enkele voorwaarden natuurlijk.

* Op de aangesloten sites moet direct iets te bestellen zijn;
* De artikelen of diensten moeten in Nederland kunnen worden gekocht, bezorgd en/of afgenomen

* Een winkel mag zich maximaal voor twee categorieen aanmelden.

Ik hoop dat u iets met deze informatie kunt doen en ik nodig u van harte uit om de site te bezoeken. Voor eventuele vragen en/of opmerkingen kunt u altijd contact opnemen.

Roderick Voerman
Web-development
---
I-Cube BV Oude Delft 49 2611 BC Delft The Netherlands tel:+31-(0)15-2190010 fax:+31-(0)15-2137898 HTTP://www.i-cube.nl