Winnaars Dutch Wedding Awards 2012 bekend

AALSMEER, 20120619 -- Afgelopen maandagavond werden in 7Street, Aalsmeer de winnaars van de Dutch Wedding Awards bekend gemaakt. Onder meer de trouwlocatie, weddingplanner, trouwfotograaf en bruidsmodezaak van het jaar ontvingen een award te midden van ruim 450 ondernemers uit de trouwbranche. De organisatie van deze award uitreiking was in handen van de Nederlandse TrouwBranche Organisatie (NTBO).

De winnaars zijn:

Trouwlocatie van het jaar                       Kasteel Wijenburg
Trouwfotograaf van het jaar                   Reflexx Reportages
Weddingplanner van het jaar                 Trouwgemak
Bruidsmodezaak van het jaar                 Honeymoon Shop
Bruiloftstylist/ bloemist van het jaar         Pink9Design
Trouwvervoersbedrijf van het jaar           Beckers Klassieker Service
Bruidsvisagist/ hairstylist van het jaar      De Bruidsstyliste
Trouwvideograaf van het jaar                  One Life Film
Bruiloftentertainment bedrijf van het jaar Pur Sang
Patissier bruidstaart van het jaar             Dreams of Magnolia

De jury
Dertig juryleden uit binnen- en buitenland beoordeelden de afgelopen maanden alle inschrijvingen. Dhr. Reimers, Arjan van Dijk, Frank Wentink, Franck Hakkert, Leon Klaassen Bos, John Mulder, Jerry Ghionis, Robert Evans en Thijs Willekes zijn enkele van deze juryleden. Na een shortlist met 30 genomineerden, werden maandag de 10 winnaars bekend gemaakt.

De organisatie
De Dutch Wedding Awards is een initiatief van de Nederlandse TrouwBranche Organisatie (NTBO). Om talent in de trouwbranche te laten zien en tevens innovativiteit te bevorderen. De NTBO is dé brancheorganisatie voor ondernemers uit de trouwbranche. Trouwbranche bedrijven aangesloten bij de NTBO mogen het Keurmerk Trouwen uitdragen. De NTBO bevordert de ontwikkeling, de kwaliteit en de professionaliteit van de aangesloten bedrijven uit de trouwbranche. Kennis en informatie maakt het NTBO toegankelijk en beschikbaar voor ondernemers en bruidsparen.

Deel: ' Winnaars Dutch Wedding Awards 2012 bekend '