Bedrijf: WINS
Tel. 071 - 5 14 46 84
website: https://www.win-s.com
email: storecentral@win-s.com

WINS introduceert StorageCeNTral, dé alles in één oplossing voor systeembeheerders om schijfruimteverlies tegen te gaan.

Leiden, 24 februari 1999: WINS, distributeur/reseller in oplossingen voor o.a. Windows NT- en Internet, levert nu ook StorageCeNTral voor Windows NT.

* De situatie
Er is een grote kans dat een Windows NT server in een chaotische toestand verkeert, de reden hiervoor is dat er geen effectieve manier is om gebruikers een beperking op te leggen in het gebruik van schijfruimte.

* De oplossing
StorageCeNTral is een nieuwe suite van schijfmanagement tools waarmee u de schijven in uw Windows NT server kunt beheren. Deze suite is speciaal ontworpen om de leegte op te vullen die Windows NT heeft laten liggen. De onderliggende gepatenteerde techniek is de enige oplossing waarbij quota's worden uitgevoerd voordat de bestanden daadwerkelijk worden weggeschreven naar schijf. Omdat de suite een minimale belasting van uw systeem vergt, is het de ideale oplossing om diskquota's te gebruiken. U kunt op deze manier veilig gebruikers, de helpdesk of systeembeheerders alarmeren over eventuele schijf tekorten.

* Voordelen StorageCeNTral
De voordelen van StorageCeNTral zijn:
· Kosten - vermindert de behoefte aan extra schijfruimte; · Voorkomt systeemcrashes en 'downtime' door gebrek aan schijfruimte; · U kunt exacte hoeveelheden schijfruimte toekennen aan users of groepen van users;
· Enz…

* Mogelijkheden
De suite heeft o.a. de volgende mogelijkheden:

· 'push' installatie;

· leer modus;

· real-time uitvoering van quota's;

· installatie zonder tussenkomst van de gebruiker;

. ondersteuning van 'clusters';

· SNMP ondersteuning.

De StorageCeNTral suite bestaat uit drie separate doch met elkaar verbonden modules:

- QuotaAdvisor 4.0 is de module waarmee u de daadwerkelijk quota's instelt en uitvoert.

- DiskAdvisor 4.0 is de module waarmee u diverse rapportages kunt maken over uw schijf.

- DiskWatcher 4.0 is de module waarmee u uw schijf kunt monitoren zonder echt quota's uit te voeren.

* Waar te verkrijgen?
Het product is te verkrijgen bij WINS door de CD aan te vragen. U kunt kijken op www.win-s.com voor meer informatie over het product.

This Message sent with Aureate Group Mail Free Edition https://software.aureate.com

Zoekwoorden:

Deel: ' WINS introduceert StorageCeNTral '