Wisdom International neemt HC-Groep over

Inspelen op sterke groei markt voor groupware oplossingen

Assen, juli 1999 - De Wisdom International Groep, bouwer van informatiesystemen rondom Intranet-technologie, heeft haar branchegenoot Hallegraeff Consultancy Groep uit Diever overgenomen. De HC-Groep richt zich op zogeheten groupware-oplossingen. Met deze stap beoogt Wisdom zich toegang te verschaffen tot de snel groeiende markt van Lotus Notes applicaties.

Met de Lotus Notes Domino software kunnen snel en doelmatig workflow-oplossingen worden gerealiseerd. Deze workflow- of groupware-toepassingen dragen in hoge mate bij aan het stroomlijnen van de informatievoorziening binnen een organisatie. Documenten en andere gegevensbestanden zijn daardoor gemakkelijk en veilig uit te wisselen tussen de medewerkers binnen en buiten de organisatie, zowel via de eigen bedrijfsnetwerken als via het Internet.

De Wisdom Groep International telt 90 medewerkers, verdeeld over vestigingen in Assen, Rotterdam, Amsterdam en Bangalore (India). Naast specifieke software toepassingen voor bedrijven in de olie- en gaswinning, heeft Wisdom maatwerksystemen geleverd aan diverse telecommunicatiebedrijven en ondernemingen in de industriële sector. Kenmerkend voor deze projecten waren de korte implementatietijd en het gebruik van moderne, standaard Intranet-technologie.

Voor meer informatie omtrent de inhoud van dit persbericht, kan men zich in verbinding stellen met Henk Willems, woordvoerder Wisdom International, telefoon (05920) 30 50 00; E-mail: hw@widom.nl

Deel: ' Wisdom International neemt HC-Groep over '