Ingezonden persbericht

Woerdense zwembadenleverancier Huijsing overgenomen door Bert Ruiter

Feestelijke heropening op 2 juli 2005

WOERDEN, 20050617 -- Sinds 1 juni 2005 heet zwembadenleverancier Huijsing Zwembaden B.V. officieel Bert Ruiter Woerden. Bert Ruiter Nederhorst den Berg nam dit Woerdense bedrijf op 1 juni 2005 over van de familie Huijsing. De feestelijke heropening van het pand vindt plaats op zaterdag 2 juli om 12.00 uur. Het hele weekend, dus zowel zaterdag 2 juli als zondag 3 juli, is het feest bij Bert Ruiter.

Bert Ruiter is verheugd met deze overname
Bert Ruiter, directeur en eigenaar van Bert Ruiter, heeft al ruim 12,5 jaar ervaring in de zwembadenbranche en is verheugd met deze overname: "De opening van onze fonkelnieuwe showroom op een prachtige locatie in Nederhorst den Berg is nu drie jaar geleden. Ik merkte dat deze investering een goeie was en ben -als rasechte ondernemer - weer op zoek gegaan naar een nieuwe uitdaging. Toen Huijsing Zwembaden op mijn pad kwam heb ik geen moment geaarzeld om het bedrijf over te nemen. Het bedrijf staat - net als Bert Ruiter Nederhorst den Berg - voor kwaliteit, service en deskundigheid en behoort - ook net als Bert Ruiter Nederhorst den Berg - tot het dealernetwerk van Starline Zwembaden. Omdat de familie Huijsing werkzaam blijft binnen het bedrijf blijft hun kennis en ervaring binnen Bert Ruiter Woerden behouden. We kunnen de klanten uit Het Groene Hart dus op hetzelfde niveau blijven bedienen."

Over Bert Ruiter
De hoofdvestiging van de firma Bert Ruiter is gevestigd in Nederhorst den Berg (regio Gooi- en Vechtstreek). Het bedrijf in Nederhorst den Berg levert - naast zwembaden, sauna's, whirpools en infraroodcabines - ook zonwering, garage- en industriedeuren en luxe tuinsets. Bert Ruiter Woerden richt zich op het hogere segment in de markt. Directeur en eigenaar is Bert Ruiter, al 17 jaar ondernemer en begonnen met de verkoop van garage- en industriedeuren.

Noot voor redacties:

Voor meer informatie over de overname kunt u contact opnemen met:

Bert Ruiter
Telefoon (0294) 252196