Wordfast brengt vertaalsoftware naar de iPadTM

Gebruikers van de iPad kunnen nu 's werelds toonaangevende vertaalsoftware toepassen op cloud-basis, Wordfast Anywhere

PARIJS & NEW YORK--(BUSINESS WIRE)-- 20100902 --

Wordfast LLC:

Nieuwsfeiten

• Wordfast biedt de vertaalwereld nog meer mogelijkheden om op verschillende platforms te werken door de eerste professionele vertaalsoftware op de iPad aan te bieden in de Wordfast Anywhere-omgeving.
  • Wordfast Anywhere is de grootste en snelst groeiende vertaalomgeving op cloud-basis. Ongeveer 4 maanden na de officiële release heeft Wordfast Anywhere al bijna 7000 geregistreerde gebruikers bereikt.
  • Wordfast Anywhere wordt aangeboden als GRATIS applicatie, waarmee professionele vertaalsoftware binnen het bereik van alle vertalers over de hele wereld komt, op bijna alle apparaten.
  • Levert complete en permanente privacy en vertrouwelijkheid voor alle bronbestanden, doelbestanden en vertaalgeheugens.
  • Het Software-as-a-Service (SaaS)-model maakt het mogelijk dat het vertaalgeheugen meteen kan worden ingezet, zonder dat andere software moet worden geïnstalleerd. De applicatie is toegankelijk via de browser.
  • Samenwerking met andere vertalers wordt ondersteund via een meteen toegankelijke optie voor werkgroepen. Toestemmingen zijn naar wens instelbaar en maken het mogelijk dat bepaalde onderdelen van het vertaalgeheugen met andere vertalers kan worden gedeeld, zodat men via het internet als een team kan samenwerken.
  • Machinevertaling is geïntegreerd en een breed scala aan bestandstypes wordt ondersteund.
  • De software ondersteunt bij bepaalde talen het uitlijnen van bestaande bron- en doelbestanden, zodat vertaalgeheugens kunnen worden samengesteld uit parallelle tekst.

Ondersteunend citaat

Yves Champollion, stichter en directeur van Wordfast, verklaarde: “Sinds ons bescheiden begin is Wordfast toegewijd om betaalbare oplossingen aan de vertaalgemeenschap te bieden, die draaien op meerdere platforms. We zijn zeer verheugd dat we bekend kunnen maken dat Wordfast Anywhere nu ook compatibel is met de Apple iPad. Deze release brengt het moment dichterbij waarop we toonaangevende technologie niet alleen kunnen aanbieden aan alle vertalers, maar ook dat de vertalers de vrijheid hebben om in elke gewenste omgeving te werken. ”

Ondersteunende bronnen

• Om vandaag het kostenloze Wordfast Anywhere op uw iPad of in elke browser te gebruiken, kunt u zich registreren via: https://www.FreeTM.com.
  • Meer informatie over de Wordfast Translation Studio, waaronder Wordfast Classic, Wordfast Pro en Wordfast Anywhere, is te vinden op onze website: https://www.wordfast.com/.
  • Wordfast biedt tevens serverproducten, waarmee ook vertaalefficiëntie op organisatieniveau kan worden geboden aan bedrijven, instellingen en overheidsinstanties. Meer informatie over Wordfast Server is te vinden via: https://www.wordfast.com/products_wordfast_server.html.

Over Wordfast

Wordfast LLC is ’s werelds op één na grootste leverancier voor vertaalsoftware. Het bedrijf heeft op dit moment meer dan 20.000 actieve klanten die tijdens hun dagelijkse activiteiten gebruik maken van de software. Het klantenbestand van Wordfast is voornamelijk gegroeid door de positieve recensies van gebruikers en experts en omvat onder andere de Verenigde Naties, NASA, McGraw-Hill, Nomura Securities en een breed scala aan onderwijsinstellingen en duizenden freelance taalkundigen.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

CONTACT:
Wordfast LLC