"Workshop om het Millennium-probleem aan te pakken"

Datum: Dinsdag 16 maart 1999

Waar denkt u na de eeuwwisseling uw bestanden te vinden?

Met nog maar een paar maanden te gaan voordat het millennium-probleem (zakelijke-) gevolgen zou kunnen gaan hebben, heeft Centennial software op de markt gebracht met de naam Centennial 2000 Pro. Als enige kan dit produkt een oplossing bieden voor systeembeheerders om centraal in hardware-, software - applicaties en data bestanden eventuele problemen te signaleren en te verhelpen, zonder de werkzaamheden van de netwerk gebruikers te onderbreken.

Naast het testen en repareren van hardware, en software inventarisatie, stelt Centennial 2000 Pro systeembeheerders in staat om binnen database bestanden en spreadsheets datumvelden, die vanaf het jaar 2000 problemen kunnen veroorzaken, te detecteren en aan te passen. Centennial 2000 Pro slaat alle testresultaten in een centrale database op. Dit stelt de systeembeheerder in staat om een overzicht te krijgen van de hardware, applicaties en databestanden van iedere PC aangesloten op zijn netwerk, waaronder ook de PC's op andere locaties en zelfs die geen vaste locatie hebben. De geinventariseerde data en test resultaten kunnen met gemak exporteerd worden naar bijvoorbeeld een Microsoft Excel bestandsformaat, zodat de gegevens op te nemen zijn in een managementrapport.

Centennial 2000 Produkten zijn beschikbaar in 'Enterprise' versies en geschikt voor Microsoft Windows NT, Novell Netware en IntranetWare netweken, met interfaces voor Microsoft Windows 3.1, Windows 95, Windows 98, Windows NT en DOS.

Om u de voordelen van Centennial te laten zien organiseert Portland Distribution Benelux in samenwerking met Microdesk op dinsdag 16 maart een workshop Centennial 2000. De Workshop duurt van 14.00 tot 17.00 uur.

Wilt u deze workshop bijwonen? Vraag dan vandaag nog het inschrijfformulier aan bij Portland. U kunt Portland bereiken op: 010-2400946 of via de website: www.portland.nl

Portland Distribution Benelux B.V.
Goudsesingel 96-1.07
Rotterdam