NEDERLAND DISTRIBUTIELAND

Workshops Electronisch zaken doen in de keten

WORKSHOPS NDL / vLm
Electronisch zaken doen in de keten - Het effect op logistieke diensten

Onder de titel Ólectronisch zaken doen in de keten - Het effect op logistieke diensten~ organiseert Nederland Distributieland in samenwerking met de vereniging Logistiek management een serie workshops in de maanden maart en mei.

De ontwikkelingen op het gebied van wereldwijde ketenregie en de rol van electronic commerce gaan snel. In de NDL-rapporten ~Worldwide Logistics - The Future of Supply Chain Services~ en Ólectronic Commerce en Logistiek~ zijn de kansen en bedreigingen van nieuwe logistieke trends op wereldwijd niveau in beeld gebracht. Tijdens de workshops staat de vraag wat één en ander voor logistieke dienstverleners betekent centraal.

De workshops vinden verspreid over Nederland plaats op 8 locaties, van 15.30 - 18.30 uur. Tijdens het programma zal, na een algemene presentatie, de materie aan de hand van een praktijkvoorbeeld worden toegelicht. Waar mogelijk wordt de workshop gecombineerd met een bedrijfsbezoek.

- 10 maart: Dedemsvaart (Wehkamp)

- 11 maart: Rotterdam (Nedlloyd Flowmasters / Scania)
- 17 maart: Diemen (DHL Worldwide Express / Roche Diagnostics)
- 29 maart: Best (Road Air Distributie / Silicon Graphics)
- 30 maart: Putten (Baan Company / PROLOGS project)
- 18 mei: Den Bosch (SAP / The Computer Company)
- 19 mei: Schiphol (AEI / HP-TMO)

- 20 mei: Rotterdam Maasvlakte (Exel Logistics / Reebok)

Een uitgebreid overzicht treft u aan op de Internet site van NDL (www.ndl.nl - pagina workshops).

Persrelaties zijn van harte uitgenodigd onze gast te zijn tijdens één of meerdere workshops. Wilt u zo vriendelijk zijn uw komst telefonisch te bevestigen bij Hanneke Oldenkamp, Nederland Distributieland, tel. 070 - 3467272.

03 mrt 99 15:40

Deel: ' Workshops Electronisch zaken doen in de keten '