CORUM GROUP

WRQ, inc. Verwerft de activa van SuperNova enterprises b.v.

Bellevue, Washington, 15 februari /PRNewswire/ - Corum Group maakte vandaag bekend dat WRQ, Inc. de activa heeft overgenomen van zijn cliënt SuperNova Enterprises B.V., een toonaangevende leverancier van enterprise applicatie-ontwikkeling en integratie-oplossingen.

(Foto: NewsCom: https://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/19990519/SFW059 )

Tom Armstrong, Vice President van de Corum Group, gaf hierop het volgende commentaar: 'De overname van SuperNova's producten en integratie-oplossingen biedt WRQ enorm potentieel om uit te groeien tot een leider op de EAI-markt'.

Achtergrond van SuperNova Enterprises B.V.

Al sinds 1988 levert SuperNova betrouwbare en aanpasbare software-oplossingen. Deze oplossingen verminderen de complexiteit van applicatie-integratie door te voorzien in omvangrijke platformondersteuning, applicatie-interoperability en gegevensintegratie, alsmede in volledig visuele programmatische gereedschappen voor de integratie van applicaties met behulp van component-gebaseerde methodologieën en structuur. Met ruim 300 cliënten en meer dan 70.000 licenties overal ter wereld , laat de klantenlijst van de onderneming zich lezen als een 'Who's Who' in het binnenlandse en internationale bedrijfsleven.

De SuperNova Suite bestaat uit bekroonde tools en vooraf gebouwde integratiecomponenten, waaronder technologie-adapters en .connectors gebaseerd op de Universele Integratie Machine (UIE). De UIE vormt de kerntechnologie van de SuperNova Solution, en is in ruim elf jaar tot ontwikkeling gekomen. Hierin zijn meer dan 150 manjaren geïnvesteerd en honderden cliënten in alle delen van de wereld maken er gebruik van.

Achtergrond van WRQ, Inc.

WRQ, sinds de oprichting in 1981 nog steeds in particulier bezit, is het op 18 na grootste softwarebedrijf (volgens SoftLetter) en heeft wereldwijd ruim 700 medewerkers in dienst. Het hoofdkantoor staat in Seattle, Washington, en de omzet bedroeg in 1988 ruim $ 140 miljoen.

WRQ is onderhevig aan een voortdurend evolutieproces om gelijke tred te houden met de wisselende behoeften op IT-gebied en biedt grondige kennis van enterprise-systemen, desktop-platforms, networking en Web-technologieën. WRQ focust specifiek op producten en diensten die verouderde applicaties en e-business systemen onderling integreren, en breidt zijn aanbod nu uit om ondernemingen snel op e-business te helpen overschakelen met Web-gebaseerde informatietoegang en beheersoplossingen.

WRQ biedt een uitgebreide serie producten en diensten, inclusief Apptrieve (de integratie van applicaties met Web-gebaseerde systemen zonder re-engineering), Reflection (dikke cliënt, slanke cliënt, of op Java gebaseerde host access), Express (desktop-activabeheersoftware), en Web Management (oplossingen voor Web-monitoring ten behoeve van optimale Web-site prestatie).

Achtergrond van de Corum Group

Corum Group is een wereldleider in het helpen en adviseren van softwarebedrijven die zijn betrokken bij fusies en samenwerkingsverbanden. Corum heeft met honderden software- en Internet-bedrijven in Noord- en Zuid-Amerika, Europa en Azië samengewerkt bij de toepassing van uiteenlopende technologieën, variërend van mainframe-applicaties tot multimedia-spelletjes. De partners van Corum-cliënten omvatten Microsoft, XEROX, Intel, Symantec, PageNet, Fiserv, 3COM, Texaco en Attachmate, alsmede talrijke andere bedrijven in binnen- en buitenland. Om zijn cliënten van dienst te zijn heeft Corum behalve de grootste en meest actieve database van software-gerelateerde bedrijven ter wereld (ruim 58.000 contactadressen) ook de meest gedetailleerde waarderingsmethodologieën binnen de industrie ontwikkeld. Voor nadere informatie kunt u www.corumgroup.com bezoeken.

Contactpersoon: Kate Carpita van de Corum Group, +1 425-455-8281/ /Foto: NewsCom: https://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/19990519/SFW059 AP Archief: https://photoarchive.ap.org PRN Foto Desk, 888-776-6555 of 201-369-3467/

Web-site: https://www.corumgroup.com/

17 feb 00 12:31