Met gratis NDPS-gebaseerde managementsoftware:

Xerox introduceert krachtige Document Centre 332

Amstelveen, 27 september 1999
Xerox introduceert de Document Centre 332, een van de eerste producten van Xerox' derde generatie multifunctionele, digitale kantoorsystemen voor het netwerk. Het systeem biedt krachtige nieuwe functionaliteiten tegen een ongekende prijs/prestatieverhouding.

Krachtige multitasking
De netwerkprestaties van de Xerox Document Centre 332 zijn verder verbeterd met twee harde schijven van 2,1 Gb en twee microprocessoren voor nog krachtigere prestaties in meervoudige, complexe functies zoals gelijktijdig gebruik van scan-, fax-, print- en kopieerfaciliteiten. De nieuwe Document Centres kunnen worden geïntegreerd binnen de applicaties Microsoft Exchange, Compaq Work Expeditor en Lotus Domino.Doc zodat gebruikers gescande informatie kunnen delen met en verspreiden naar bestemmingen naar keuze. De compatibiliteit met Sun Solaris betekent een uitbreiding van het aantal ondersteunde IT-omgevingen.

Compatible met Novell printerarchitectuur
Xerox heeft de installatie en het gebruik van haar complete lijn Document Centres, inclusief de 332, nog eenvoudiger gemaakt met de introductie van nieuwe, gratis software die gebruik maakt van Novell Distributed Print Services (NDPS). NDPS werd door Novell in samenwerking met Xerox en HP ontwikkeld en is geïntegreerd in de laatste versie van Novells NetWare netwerkbesturingssysteem. De Xerox NDPS Gateway software brengt het aantal stappen voor installatie van Document Centres terug van 12 naar 4, en vereenvoudigt het gebruik en beheer van de systemen binnen netwerken. Bestaande gebruikers van Document Centres kunnen de NDPS Gateway software gratis downloaden van www.xerox.com.

Verspreiding scans naar keuze
Nieuwe features omvatten onder meer twee faxlijnen met een 133% hogere transmissiesnelheid, de mogelijkheid om scans direct in Portable Document Format of als web-compatible TIFF-files op te slaan, en print- en kopieersnelheden van 32 paginas per minuut (ppm). Scans kunnen naar keuze worden verspreid naar het netwerk, de eigen PC, e-mail applicaties, Compaq Work Expeditor of Microsoft Exchange. De afdrukkwaliteit van printen en kopiëren ligt op een resolutie van 600 dots per inch (dpi); faxen en scannen gebeurt met een resolutie van 400 dpi. Met de bijgeleverde CentreWare managementsoftware kunnen zowel printopdrachten als beheeractiviteiten vanaf de desktop worden aangestuurd.

Prijs en beschikbaarheid
De Xerox Document Centre 332 is vanaf heden beschikbaar tegen een adviesverkoopprijs vanaf fl. 22.990,-. Het systeem wordt geleverd met de Xerox Klanten Tevredenheid Garantie. Dit betekent dat een ontevreden gebruiker, mits een onderhoudscontract is afgesloten, binnen 3 jaar na aanschaf het apparaat kan omruilen tegen een gelijkwaardig Xerox product.

The Document Company Xerox
The Document Company Xerox is wereldwijd marktleider in producten, systemen, services en supplies voor document processing en document management. Naast toonaangevende copiers, printers - zowel zwart/wit als (steun)kleur - en multifunctionele apparatuur biedt Xerox een breed pakket document outsourcing diensten, op het gebied van documentproductie, documentbeheer, workflow, netwerken en ondersteuning. Als technologisch solutions provider voor de SOHO-, kantoor-, productie- en service-omgeving is Xerox actief in meer dan 130 landen. Xerox realiseerde in 1998 met haar kernactiviteit document processing wereldwijd (exclusief Japan) een omzet van US $ 19,4 miljard. Bij de Nederlandse vestigingen van Xerox in Amstelveen (hoofdkantoor), Zeist (verkooporganisatie) en Venray (productie, recycling en Europees logistiek centrum) zijn in totaal meer dan 3.000 mensen werkzaam.

Deel: ' Xerox introduceert krachtige Document Centre 332 '