Veelzijdige digitale copier en laserprinter in één compact systeem:

Xerox introduceert WorkCentre XD155df

Amstelveen, 27 september 1999
Xerox introduceert de WorkCentre XD155df, een professionele digitale copier en laserprinter in één. Voor een adviesverkoopprijs van fl.
4.500,- excl. BTW combineert de XD155df een groot aantal print- en kopieerfuncties binnen één compact (bxdxh: 518 x 491 x 464 mm) systeem.

Productief
De WorkCentre XD155df is een productieve aanwinst in de kantooromgeving. Het systeem is uitgerust met een functie voor automatisch dubbelzijdig kopiëren hetgeen papier, ruimte, tijd en geld bespaart. De copier/printer kopieert volgens het scan-once-print-many principe 15 paginas per minuut (ppm) en print 8 ppm. Twee papierladen bieden een totale capaciteit van 500 vel. Automatische overschakeling tussen de twee laden zorgt ervoor dat papier minder vaak hoeft worden bijgevuld. Daarnaast kunnen gebruikers beschikken over een handmatige invoer met een capaciteit van 50 vel. De automatische originelendoorvoer heeft een capaciteit van 30 paginas. Door een speciaal ontwerp met minder bewegende onderdelen is de XD 155df uitermate betrouwbaar.

Hoge kwaliteit reproductie van fotos
De WorkCentre XD155df biedt een afdrukresolutie van 600 x 600 dots per inch (dpi) en toont haar afdrukkwaliteit met name bij het kopiëren van fotos met meer details en diepte.

Prijs en verkrijgbaarheid
De WorkCentre XD155df is vanaf heden verkrijgbaar en heeft een adviesverkoopprijs van fl. 4.500,- excl. BTW en wordt geleverd met de Xerox Klanten Tevredenheid Garantie. Dit betekent dat een ontevreden gebruiker, mits een onderhoudscontract is afgesloten, binnen 3 jaar na aanschaf het apparaat kan omruilen tegen een gelijkwaardig Xerox product.

The Document Company Xerox
The Document Company Xerox is wereldwijd marktleider in producten, systemen, services en supplies voor document processing en document management. Naast toonaangevende copiers, printers - zowel zwart/wit als (steun)kleur - en multifunctionele apparatuur biedt Xerox een breed pakket document outsourcing diensten, op het gebied van documentproductie, documentbeheer, workflow, netwerken en ondersteuning. Als technologisch solutions provider voor de SOHO-, kantoor-, productie- en service-omgeving is Xerox actief in meer dan 130 landen. Xerox realiseerde in 1998 met haar kernactiviteit document processing wereldwijd (exclusief Japan) een omzet van US $ 19,4 miljard. Bij de Nederlandse vestigingen van Xerox in Amstelveen (hoofdkantoor), Zeist (verkooporganisatie) en Venray (productie, recycling en Europees logistiek centrum) zijn in totaal meer dan 3.000 mensen werkzaam.

Deel: ' Xerox introduceert WorkCentre XD155df '