XEROX NEDERLAND

Xerox verstevigt positie in detailhandel

Xerox Introduceert Drie Nieuwe En Toonaangevende Producten Om Zijn Aanwezigheid In De Detailhandel Te Verstevigen

Nu meer dan ooit engageert de onderneming zich voor de markt voor kleine kantoren en thuiswerkers

Xerox Corporation introduceerde vandaag drie nieuwe producten voor de markt van de kleine kantoren en de thuiswerkende zelfstandigen (SOHO . small office/home office), en verstevigt daarmee ook zijn positie in de detailhandel. In de nieuwe multifunctionele toestellen . het WorkCentre 385, het eerste .alles-in-één. toestel van de fabrikant, en het WorkCentre 480cx, het eerste kleurenprinter/ kleurenscanner .alles-in-één. toestel . zijn printers ingebouwd die tot wel 30 procent sneller zijn dan die van concurrerende apparaten. De nieuwe digitale kopieermachine/printer, het WorkCentre XD155df, is een volgende stap en een voortzetting van de overgang van Xerox naar de digitale technologie voor het volledige assortiment .personal. kopieermachines.

.De SOHO markt blijft in omvang toenemen, en we proberen met deze krachtigere en veelzijdigere producten in te spelen op de behoeften van de thuiswerkers en kleine ondernemingen,. zei Ged Thompson, .European Marketing Director. van de Xerox Channels Group. .We bieden met deze toestellen de functionaliteit en de flexibiliteit waarnaar bij onze klanten vraag bestaat, en die tot nog toe enkel te koop was tegen .big business. prijzen. We bieden tekst van bijna-laserkwaliteit en de veelzijdigheid van levendige kleuren tegen concurrerende prijzen..

Het WorkCentre 385 is uitgerust met een 600 x 600dpi laserprinter die 8 bladzijden per minuut drukt, een kopieermachine, scanner en PC-fax. Het WorkCentre 480cx werkt als een kleureninkjetprinter (8 bladzijden per minuut in zwart en 4 per minuut in kleur), kleurenscanner, kopieermachine en PC-fax. Allebei de printers zijn tot wel 30 procent sneller dan die van onze concurrenten. Bovendien heeft het WorkCentre 480cx de hoogste afdrukresolutie (1200 x 1200dpi) van om het even welk product in deze prijsklasse.

Zowel het WorkCentre 385 als het WorkCentre 480cx zijn ontworpen met de flexibiliteit om gebruikers in staat te stellen .recht uit de verpakking. te faxen en te kopiëren, zonder eerst de aansluiting aan de computer te moeten maken. Bovendien zijn de toestellen zo ontworpen dat ze gelijktijdig meer dan één taak aankunnen, zoals afdrukken en faxen, of afdrukken en kopiëren. Voor het WorkCentre 385 verwacht men een winkelprijs van US$799, terwijl het WorkCentre 480cx een geschatte winkelprijs van US$499 zal kosten.

Voor de prijs van US$1299, is het WorkCentre XD155df een echt kantoorwerkpaard: kopiëren tegen een stevige 15 kopies per minuut, en laserafdrukken tegen 8 bladzijden per minuut. Bovendien biedt het toestel standaard de mogelijkheid voor automatisch dubbelzijdig kopiëren . iets dat voorheen enkel kon met machines die minstens het driedubbele kostten. Een flinke besparing van tijd, geld en ruimte voor deze groep gebruikers.

Compatibiliteit en veelzijdigheid
Het WorkCentre 385, WorkCentre 480cx en WorkCentre XD155df werken onder Windows 3.1x, Windows 95/98 en Windows NT4.0.

Beschikbaarheid
Het WorkCentre 385, WorkCentre 480cx en WorkCentre XD155df zullen verkrijgbaar zijn vanaf US$1299.

Alle prijzen die in dit persbericht worden vermeld, zijn de geschatte winkelprijzen in Europa. Neem contact op met de plaatselijke vertegenwoordiger van Xerox voor de specifieke condities voor uw land.

-einde-
Xerox Ltd. is .The Document Company.. Xerox streeft ernaar om met geavanceerde documentverwerkingssystemen en -oplossingen tegemoet te komen aan de eisen van klanten door hun bedrijfs- en beheersprocessen te verbeteren.
Voor nadere informatie over Xerox producten kunt u telefoneren naar

Nederland Marcel Dehue
Xerox (Nederland) BV
PO Box 256