Xfluence group neemt belang in Brands of 2Day

SCHIPHOL, 20130423 -- Xfluence group (Schiphol en Rotterdam) heeft per 1 januari 2013 een significant belang in Brands of 2Day (Rotterdam) genomen. Beide bedrijven zijn in particuliere handen.

De doelstelling van deze vergaande samenwerking is het creëren van synergie tussen de twee bedrijven onderling en het creëren van toegevoegde waarde voor de klanten van beide bedrijven. Daarbij kan Brands of 2Day tevens gebruik maken van de wijze waarop Xfluence zeer succesvol in de markt opereert.

Brands of 2Day en Xfluence group kunnen, doordat ze samen nog dichter op trends en veranderingen zitten, sneller anticiperen op zichtbaarheid en herkenning van organisaties. Een bredere basis, meer complementaire diensten en eenvoudige communicatie zijn de winstpunten voor opdrachtgevers.

“Mede vanwege de executiekracht op het gebied van marketing, advertising en design verhoogt Xfluence als dienstverlener de flexibiliteit en efficiency in de gezamenlijke propositie, waarmee de slagkracht en dienstbaarheid naar onze klanten verhoogd wordt”, vervolgt Rakesh Sewnarain, CEO van de Xfluence group.

Over de Xfluence group:
De Xfluence group is een full service ICT-bureau. Zij helpen opdrachtgevers om vraagstukken in te vullen op het gebied van software- en web ontwikkeling, interim diensten, werkplekbeheer en het volledig beheer van bedrijfsnetwerken. Door de samenwerking met Brands of 2Day wordt marketing services als divisie bijgevoegd. Voor meer informatie over de Xfluence group zie www.xfluence.com.

Over Brands of 2Day:
Merkidentiteiten creëren, naamsbekendheid vergroten en brandactivation zijn enkele activiteiten waar Brands of 2Day zich graag mee bezig houdt, zowel online als offline en zowel B2B als B2C. Korte lijnen, passie, out-of-the-box denken en een tikkeltje eigenwijsheid kenmerken onze stijl en resulteren in verrassende oplossingen en creatief werk. Vóór alles is onze focus gericht op resultaat en rendement.

Deel: ' Xfluence group neemt belang in Brands of 2Day '