INTERNET TIJDENS NIEUWJAARSWEEKEND

Diemen, 27 december 1999

De medewerkers van XS4ALL wensen u alvast een gelukkig jaar 2000. Wij hopen u ook het komende jaar zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Technisch en organisatorisch heeft XS4ALL er al het mogelijke aan gedaan om millenniumproblemen te voorkomen. We zien de komende eeuwwisseling dan ook met vertrouwen tegemoet. Toch willen we u graag attenderen op mogelijke problemen met internet in het weekend van 1 en 2 januari aanstaande, geheel buiten de invloed van XS4ALL.

In de eerste plaats is de kans zeer reëel dat zowel de vaste als de mobiele telefoonnetten tijdelijk overbelast raken door het grote aantal mensen dat elkaar gelijktijdig de beste wensen wil geven. Ook door andere oorzaken kunnen de telefoonnetten tijdelijk onbereikbaar zijn of zelfs uitgeschakeld worden op last van de minister van Verkeer en Waterstaat (bijvoorbeeld om kettingreacties te voorkomen).

In de tweede plaats bestaat de kans dat delen van internet tijdelijk onbereikbaar zijn, bijvoorbeeld omdat systeembeheerders van andere bedrijven of organisaties uit voorzorg hun machines uitzetten. U kunt uw internetverbinding met XS4ALL in dat geval natuurlijk het beste testen door de homepage te bezoeken, https://www.xs4all.nl/

XS4ALL zal u zoveel mogelijk op de hoogte houden van mogelijke millennium-gerelateerde problemen. Informatie vindt u op de volgende plaatsen:

* in de nieuwsrubriek, op https://www.xs4all.nl/nieuws/index.php3

* op de millenniumwebsite, op https://www.xs4all.nl/millennium/

* in de nieuwsgroep xs4all.announce

Met vriendelijke groet,

Drs. ing. J. H. Pelleboer

Algemeen directeur XS4ALL Internet B.V.

Deel: ' Xs4all voorziet Internetproblemen tijdens nieuwjaarsweekend '