ZIE ETCETERA BV i.o.
Fax: +31 (0)76 543 91 53
E-mail: office@xtravision.nl
Url: www.xtravision.nl

Xtravision doet het zonder scrollen
En graag met het licht aan!

Mensen die een groot deel van hun werkdag achter een beeldscherm doorbrengen, hebben regelmatig last van hoofdpijn en zere ogen. Dit wordt mede veroorzaakt door het vele scrollen en het ingespannen turen naar een relatief klein oppervlak. De Xtravision 40"-monitoren vergroten het werkgebied - en daarmee het werkgedrag - aanmerkelijk.

Xtravision-monitoren

- Platformonafhankelijk

- 40-inch vlak, lineair scherm, met hoge resolutie
- Multiple-screen

- 16,8 miljoen kleuren (persoonlijke instellingen mogelijk)
- 'WYSIWYG' (geen vervormingen, realistische kleurweergave)
- Minimale weerkaatsing, geen weerspiegeling of straling
- Eenvoudig te plaatsen en in te stellen

- Multifunctioneel (werkstation, presentatiemiddel, callcenter, bewakingsdoeleinden)

- Schitterende vormgeving (zie onze website: www.Xtravision.nl)
De Cadman Xtravision is een 40-inch platformonafhankelijke monitor met hoge resolutie. In de praktijk betekent het dat medewerkers op één (vlak!) 40"-scherm volledig, multiple screen, overzicht hebben. Via een gebruikersvriendelijk menusysteem kunnen zij de weergavekenmerken eenvoudig aanpassen aan hun wensen. Bovendien ondervinden zij bij de Xtravision 40"-monitor aanmerkelijk minder weerkaatsing, weerspiegeling en straling. De aspirines kunnen ze voortaan dus thuislaten. Xtravision 40"-monitoren zorgen kortom, voor maximale productiviteit en optimaal gebruik van de software.

Multifunctioneel
Xtravision-monitoren zijn makkelijk te verplaatsen en daarmee ook bijzonder geschikt voor presentaties, trainingsbijeenkomsten en projectvergaderingen. Zonder hardcopy's, projectoren (lage resolutie) of projectieschermen kunnen de aanwezigen toch actief kennis te nemen van de aangeboden informatie. En het licht kan aanblijven!
Voor meer informatie en/of een proefplaatsing kunt u contact opnemen met ons:
tel.: 076 - 543 91 43

2000 - De Meern Nieuwe Media B.V.

Deel: ' Xtravision-monitor met hoge resolutie en goed overzicht '