XXODD introduceert de ultieme voetbalnotebook

XS2 Europe BV sluit overeenkomst met voetbalclubs om notebooks geheel in eigen clubstijl te creren

WEESP, 20070214 -- XS2 Europe BV, fabrikant van het gerenommeerde merk XXODD introduceert drie hoogwaardige notebooks op basis van Intel Centrino Duo technologie. Deze krachtige modellen zijn speciaal ontworpen in samenwerking met Intel en Microsoft. De Nederlandse eredivisievoetbalclubs Feyenoord en PSV zijn de eersten die gebruik maken van dit exclusieve project. De voetbalnotebooks onderscheiden zich ten opzichte van andere notebooks door hun opmerkelijke kleuren. Ze worden voorzien van een clublogo en geleverd in de clubkleuren van de voetbalclubs.

De notebooks zijn in overleg met de voetbalclubs speciaal ontworpen voor gebruikers die mobiel gemak willen combineren met een groot scherm en uitzonderlijke prestaties tegen een acceptabele prijs. De notebooks zijn voorzien van een indrukwekkend 17-inch Glare Type breedbeeldscherm en maken gebruik van de krachtige Intel Centrino Duo mobiele technologie. Deze zorgt ervoor dat de processor over twee aparte rekeneenheden beschikt waardoor verschillende taken tegelijk kunnen worden uitgevoerd zonder dat er vertraging optreedt. Daarnaast worden de voetbalnotebooks standaard uitgerust met WLAN- en Bluetooth-technologie waarmee gebruikers van de notebooks overal toegang kunnen krijgen tot het Internet of een bedrijfsnetwerk. Alle modellen zijn zowel Microsoft Vista WHQL als Intel gecertificeerd.

De voetbalnotebooks zijn verkrijgbaar in drie uitvoeringen vanaf 1199,- inclusief BTW. De Feyenoord-notebooks zijn vanaf 18 februari leverbaar via de Feyenoord FanShops, die van PSV vanaf 24 februari via de PSV FANstore. Daarnaast kunnen de aangesloten XXODD dealers in Nederland beide soorten leveren. Kijk voor verkooppunten op www.xxodd.nl.

Over XS2 Europe BV:

XS2 Europe B.V. is een groothandel van computers, notebooks en computer componenten die zich op wederverkopers in Nederland en Belgi richt. XS2 is reeds sinds 1996 actief in de IT-branche en is een vaste partner van vele resellers. Vanuit het bedrijfspand in Weesp zorgt XS2 voor de inkoop, verkoop, assemblage en distributie van een breed assortiment van vele gerenommeerde merken. XS2 is met de XXODD notebooks en desktopcomputers n van de grootste systeembouwers van Nederland.

Voor meer informatie kunt u terecht bij:

XS2 Europe BV
Taco van Kolfschooten