YOR24 branchewinnaar Nationale Business Succes Award

Nationale Business Succes Award 2015: iedere zondag op RTL7 om 12:55 uur

ROTTERDAM, 20151026 -- YOR24 is door de Nationale Business Succes Award uitgeroepen tot branchewinnaar 2015 in de categorie wagenpark- en mobiliteitsmanagement. Het bedrijf heeft zich volgens de Nominatiecommissie in korte tijd ontwikkeld tot een toonaangevend bedrijf, met een zeer sterke positionering. ‘Haar enorme kennis en kunde resulteert in een uitgelezen, hoogstaande dienstverlening op het gebied van inzicht in mobiliteit. YOR24 is second to none in Nederland; een groot potentieel ligt nog te wachten.’

Duurzaam ondernemen, goed werkgeverschap, flexibele mobiliteitsoplossingen voor medewerkers én grip houden op de kosten. Voor veel organisaties een stevige uitdaging. YOR24 levert de oplossing. Door het slim combineren van data biedt YOR24 werkgevers én werknemers nieuwe inzichten in mobiliteit. Dit gebeurt door het koppelen van ritregistraties aan gewenste organisatiedata, het signaleren en rapporteren van excessen ten opzichte van het mobiliteitsbeleid en communicatie hierover naar de medewerkers. Resultaat: organisaties hebben 24/7 betrouwbare en heldere informatie die het mogelijk maakt actief te sturen op de mobiliteitskosten.

De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in YOR24 een vooruitstrevende onderneming die naar verwachting in de toekomst nog veel successen kan behalen binnen de markt. ‘Innovatie is het sleutelwoord bij YOR24, want zij is continu bezig haar producten te verbeteren en optimaal te laten aansluiten op de mobiliteitswensen van haar klanten. Een goed voorbeeld is de door YOR24 ontwikkelde app die werknemers in staat stelt zo slim en voordelig mogelijk te reizen.’

Genomineerd voor de Nationale Business Succes Award 2015
Naast branchewinnaar dingt YOR24 mee voor de Nationale Business Succes Award 2015 met een hoofdprijs van 100.000 euro die op 4 februari 2016 wordt uitgereikt. De Nationale Business Succes Award is de grootste ondernemersprijs van Nederland en de verkiezing is verbonden aan het wekelijkse televisieprogramma “De Succesfactor”, uitgezonden op RTL 7.

Meer informatie: https://www.YOR24.com/

Over het Nationale Business Succes Award Instituut
Het Nationale Business Succes Award Instituut nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Een Succes Award wordt op basis van onderzoek toegekend aan ondernemingen die excellente resultaten hebben bereikt in hun branche en een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, met een eigen televisieprogramma en een hoofdprijs van 100.000 euro.

De missie van het Nationale Business Succes Award Instituut is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, en het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via deze ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.

De huidige editie van Nationale Business Succes Award (2015), inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in februari en wekelijks tot einde 2015 te volgen op RTL 7, zondags om 12:55 uur.

Deel: ' YOR24 branchewinnaar Nationale Business Succes Award '