YourSurprise.com bereikt 3e plaats in Deloitte Technology Fast50

ZIERIKZEE, 20111014 -- Cadeau webwinkel YourSurprise.com is 3e geworden in de 2011 Deloitte Technology Fast50. Hiermee heeft YourSurprise.com bewezen jaar op jaar een fantastische groei te kunnen laten zien. De Deloitte Technology Fast50 is een jaarlijks terugkerende verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven in Nederland en België. Donderdag 13 oktober vond de feestelijke uitreiking plaats in Rotterdam.

3e Plaats Fast50
We zijn vereerd dat we op de 3e plaats geëindigd zijn in de Deloitte Technology Fast50 met een groei van 2681% over de laatste 5 jaar. Onze strategie en aanhoudende groei de laatste jaren heeft onze positie in de online cadeaumarkt verstevigd. Deze prijs kunnen we dus zien als een bevestiging dat we op de goede weg zijn en dat ons persoonlijke cadeau assortiment door onze klanten wordt gewaardeerd. Op 24 november 2011 zullen we in Londen meedingen naar een plaats in de Technology Fast500 EMEA. Dit is de jaarlijkse competitie voor snelgroeiende technologiebedrijven uit Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Een deelname waar we trots op mogen zijn.

Over YourSurprise.com
YourSurprise.com is met meer dan 1000 persoonlijke cadeaus de grootste online cadeauwinkel van Nederland. Zes jaar geleden is YourSurprise.com opgericht en vanaf  de start in juni 2005 is YourSurprise.com gegroeid tot een serieuze partner in de Nederlandse en Europese E-commerce wereld. Inmiddels is YourSurprise.com actief in vijf landen en hebben ze een klantenbestand opgebouwd van een kwart miljoen klanten. Daarnaast hebben ze in 2009 ook de Nationale Thuiswinkel Award gewonnen voor de beste webwinkel van Nederland. Bij YourSurprise.com staat kwaliteit, beleving en optimale service hoog in het vaandel, het grootste deel van de cadeaus wordt dan ook binnen 24 uur in Nederland bezorgd. Alle cadeaus zijn uniek doordat ze gemakkelijk online gepersonaliseerd kunnen worden met naam, tekst, logo of foto. Op deze manier verras je iemand écht persoonlijk.

Over Deloitte Technology Fast50
De Deloitte Technology Fast50 is een jaarlijks terugkerende verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven in Nederland en België. De selectie vindt plaats op basis van de percentuele omzetgroei over de afgelopen vijf jaar (2006 - 2010). Ook bedrijven die korter dan vijf jaar bestaan, kunnen meedoen aan het Technology Fast50 programma in de categorie Rising Star. Zij worden beoordeeld op omzetpotentie, in plaats van op groeicijfers. De deelnemers kunnen afkomstig zijn uit de publieke en private sector en omvatten alle technologie segmenten waaronder software, internet, biotech/medische apparatuur, computers/randapparatuur, halfgeleiders, communicatiemiddelen/ netwerken, media/entertainment en greentech. Naast de ranglijst bestaat het Technology Fast50 programma uit seminars, ronde tafel besprekingen met (voormalige) ‘captains of industry’ en studiereizen die gedurende het jaar georganiseerd worden.

Deel: ' YourSurprise.com bereikt 3e plaats in Deloitte Technology Fast50 '