Gemeente Borsele

Nieuw telefoonnummer gemeente Borsele (0113) 238383

Chauffeurs gezocht!

In Zeeland bestaat een uniek vervoerssysteem voor sporters met een handicap: het Vervoer Aangepast Sporten (VAS). Door een tekort aan vrijwilligers dreigt met name het vervoer op Walcheren en de Bevelanden in de knel te komen. Langs deze weg wil de consulent Aangepast Sporten van de Zeeuwse Sportraad, die het vervoer coördineert, dan ook een oproep plaatsen voor chauffeurs.

Het VAS is volledig gebaseerd op de inzet van vrijwilligers, die (uiteraard tegen vergoeding) met eigen auto de sporter(s) vervoeren naar hun sportactiviteit. Het clubje chauffeurs op Walcheren en de Bevelanden is zo klein geworden, dat het moeilijk is om voor de gehandicapte sporters wekelijks het vervoer te garanderen.

Als u het ziet zitten om eens in de week of twee weken op te treden als chauffeur voor gehandicapte sporters, meldt u zich dan aan bij de consulent Aangepast Sporten van de Zeeuwse Sportraad. Hij is te bereiken via het telefoonnummer (0118) 640700. Aanmelding is ook mogelijk bij Wvg-medewerkster Marian Fackler op het gemeentehuis.

Zoekwoorden:

Deel: ' Zeeuwse Sportraad zoekt chauffeurs voor gehandicaptenvervoer '