Technische Universiteit Eindhoven

31 mei 1999

Zeshonderd computerfreaks en hackers op TU Eindhoven
Multimedia-evenement voor jonge computerhobbyisten

Tijdens het weekeinde van 4, 5 en 6 juni is het auditorium van de Technische Universiteit Eindhoven omgetoverd tot een walhalla voor honderden computerfreaks. De organisatoren verwachten ruim 600 deelnemers uit binnen- en buitenland op het evenement 'Takeover'. Veel van de jonge (tussen 12 en 28 jaar) deelnemers zijn
leerling/student in de informatica. Zij zorgen voor spektakel dat het beste kan worden samengevat als een multimedia-evenement. Drie dagen non-stop, dag en nacht dus, in actie met computers, audio- en video-apparatuur. Er worden ook diverse wedstrijden gehouden voor de deelnemende programmeurs, grafici en musici.

Het auditorium van de Eindhovense universiteit zal ondergedompeld worden in computerbeelden en -geluiden via grote videoschermen en luidsprekerboxen. Dat alles is te volgen via Internet. Takeover begint vrijdagmiddag 4 juni om zes uur en duurt tot zondagmiddag 6 juni vier uur (vanaf twee uur prijsuitreikingen).

Snelle internetaansluitingen
De organisatie van Takeover is bij de studentencomputervereniging Stack van de TUE in prima handen. "Het college van bestuur van de TUE heeft snelle internetverbindingen ter beschikking gesteld en in het auditorium wordt een netwerk met 600 aansluitingen gerealiseerd", aldus de organiserende studenten.
Voor meer informatie kunnen belangstellenden terecht op de Internetsite: http://www.takeover.nl
Bezoekers kunnen na inschrijving (50 gulden) deelnemen aan het Takeover-evenement.

Meer informatie is te krijgen bij Cees van Keulen, mediavoorlichter, tel. 040 - 247 4061, e-mail: c.t.f.v.keulen@tue.nl

Deel: ' Zeshonderd computerfreaks en hackers op TU Eindhoven '