Gemeente Goes

28 juli 1999

"Zwerftroep op het Molenplein !"

Op zaterdagmiddag 31 juli a.s. vindt op het Molenplein een zwerfafval-project plaats. Gericht op de basisschool leeftijd zijn hier een aantal activiteiten die aandacht vragen voor het voorkomen van zwerfvuil. Onder leiding van Rick de Blikveger en Mijke de Troepkijker kunnen de kinderen onder andere deelnemen aan een spijkerbroek-hangspel, een fietsrace en een kindertheater. Verder worden er wedstrijden gehouden op het zogenaamde troep-trek-kussen en verzamelt de drie meter hoge Dumpdame zwerfafval.

Tussen 14.00 en 18.00 uur kunt u hiervoor terecht op het Molenplein en kunt u de typetjes mogelijk in het winkelcentrum tegenkomen. Het doel is om op speelse wijze aandacht te vragen voor het probleem van zwerfvuil en manieren om dat te voorkomen. Vanuit het motto "Jong geleerd is oud gedaan!" richt deze activiteit zich met name tot kinderen van 6 tot 12 jaar. Maar, weest u gerust, volwassenen beleven er minstens net zoveel plezier aan. Warm aanbevolen!

Zoekwoorden:

Deel: ' Zwerftroep op Molenplein Goes '