Ingezonden persbericht

ZyLAB en Océ winnaars tijdens de Infosystem 2002

Gouden medaille voor Océ Find Logic

Amsterdam, 17 juni 2002 - Twee Nederlandse ondernemingen, te weten ZyLAB Technologies BV, producent van document imaging en full-text retrieval software, en Océ Technologies NV, zijn gezamenlijk onderscheiden tijdens Infosystem 2002. Infosystem 2002 is een internationale beurs voor telecommunicatie, informatietechnologie en elektronica die onlangs plaatsvond in Poznan, Polen. De jury voor de onderscheiding stond onder leiding van prof. dr. Zdzislaw Kachlicki.

Océ en ZyLAB werken nu bijna 2 jaar samen. Sinds december 2000 distribueert Océ de ZyIMAGE-software van ZyLAB onder de naam Océ Find Logic. Deze software biedt krachtige mogelijkheden voor het toegankelijk maken en beheren van informatie door middel van het converteren van grote hoeveelheden papieren documenten naar digitale, doorzoekbare tekst en afbeeldingen. Nadat de documenten zijn opgeslagen kan willekeurige informatie snel worden teruggevonden via de geavanceerde zoekmogelijkheden van Océ Find Logic.

"Het winnen van deze prijs beschouw ik als een erkenning voor onze groeiende aanwezigheid op de archiverings- en document management-markt in Polen", vertelt Martin van Ginkel, Export Manager bij ZyLAB.

Over Infosystem 2002
De Infosystem-beurs, georganiseerd door de Poznan International Fair, is sinds het ontstaan een promotie-evenement geweest voor moderne technologie en de praktische toepassing ervan. Infosystem 2002 richtte zich met name op de volgende onderwerpen: Telecommunicatie van het internettijdperk, educatie van de 21e eeuw, e-economy, netwerkbeveiliging en elektronica.

Over ZyLAB
ZyLAB is een snelgroeiend en winstgevend Nederlands bedrijf, gevestigd in Amsterdam Zuidoost. In 1983 was ZyLAB de eerste met een volledig programma voor full-text retrieval in een PC-omgeving genaamd ZyINDEX. ZyINDEX was met name geliefd voor het doorzoeken van grote hoeveelheden elektronisch files in PC omgevingen. Sinds 1991 concentreert ZyLAB al haar ontwikkeling en marketing op ZyIMAGE, gericht op het leveren van de beste zoekmachine voor papieren documenten. Hierdoor heeft ZyLAB nu een complete oplossing voor het archiveren, doorzoeken, vinden, organiseren, delen en reproduceren van alle papieren én elektronisch kantoor documenten met een ongeëvenaard gebruiksgemak.
Wereldwijd heeft ZyLAB meer dan 700.000 licenties verkocht en heeft operationele installaties op meer dan 7.500 verschillende locaties. ZyLAB heeft diverse kantoren in Europa, de Verenigde Staten en Azië. Alle software wordt in Nederland ontwikkeld. Meer informatie kan worden gevonden op www.zylab.nl.
Voor redactionele informatie:
PB1102
Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034,
fax: 055-3602661, e-mail: PRInflux@cs.com, website: www.influx-PR.com.

Deel: ' ZyLAB en Océ winnaars tijdens de Infosystem 2002 '