Zynga deponeert registratieverklaring voor voorgestelde initiële openbare aanbieding

SAN FRANCISCO (VS)--(BUSINESS WIRE)-- 20110702 --
Zynga Inc. heeft vandaag bekendgemaakt dat zij een registratieverklaring heeft ingediend op formulier S-1 met de V.S. Securities and Exchange Commission (SEC) met betrekking tot een voorgestelde initiële aanbieding van haar gemeenschappelijke Klasse A aandelen. Het aantal aandelen dat zal worden aangeboden en de prijs voor het aanbod zijn nog niet bepaald. Een deel van de aandelen zal worden uitgegeven en verkocht door Zynga, en een deel zal worden verkocht door bepaalde aandeelhouders van Zynga.

Morgan Stanley & Co. LLC and Goldman, Sachs & Co. zullen de gezamenlijke bookrunning managers en vertegenwoordigers van de ondergetekenden voor de aanbieding zijn. BofA Merrill Lynch, Barclays Capital Inc. en J.P. Morgan Securities LLC zullen tevens gezamenlijke bookrunning managers zijn, en Allen & Company LLC zal fungeren als senior co-manager voor de aanbieding. Deze aanbieding zal uitsluitend worden gedaan door middel van een prospectus. Een kopie van de voorlopige prospectus kan, wanneer deze beschikbaar wordt gesteld, worden verkregen via de kantoren van Morgan Stanley & Co. LLC, ter attentie van: Prospectus Department, 180 Varick Street, 2nd Floor, New York, New York 10014, VS, of via e-mail naar prospectus@morganstanley.com, of Goldman, Sachs & Co., ter attentie van: Prospectus Department, 200 West Street, New York, New York 10282, VS, of via e-mail naar prospectus-ny@ny.email.gs.com.

Een registratieverklaring met betrekking tot de effecten is ingediend bij de Securities and Exchange Commission, maar is nog niet effectief. Deze effecten mogen niet worden verkocht, noch mag er een aanbieding tot koop geaccepteerd worden voorafgaande aan het tijdstip waarop de inschrijving van kracht wordt.

Dit persbericht vormt geen aanbod tot verkoop of uitnodiging tot het doen van een aanbod om te kopen, noch zal er enige verkoop plaatsvinden van de effecten in enige staat of jurisdictie waar een dergelijk aanbod, uitnodiging of verkoop onwettig is voorafgaand aan registratie of kwalificatie krachtens de effectenwetgeving van een dergelijke staat of rechtsgebied.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

CONTACT:
Contactinformatie van de media