ZZP Award uitreiking tijdens Social Network Event

ASSEN, 20131216 -- De Bonte Wever in Assen is op 24 april 2014 het toneel voor de eerste editie van het Social Network Event. Starters, ZZP-ers, MKB-ers en doorgewinterde ondernemers ontmoeten elkaar tijdens dit evenement dat een groot aantal ‘top’ sprekers, presentaties en seminars op de agenda heeft staan.

Het ‘Social Network Event’ is hét event op het gebied van succesvol ondernemen op het internet en het zakelijk toepassen van social media zoals Facebook, LinkedIn en Twitter binnen een onderneming. Op het internet liggen immers enorme kansen voor ondernemingen die social media gebruiken, maar dit nog niet optimaal toepassen in combinatie met hun website. Met social media is het mogelijk een dialoog aan te gaan met potentiele klanten en diensten of producten zonder al te veel investeringen te promoten.

Tijdens het Social Network Event zal voor het eerst de ZZP Award worden uitgereikt. Een prestigieus bronzen beeldje met daaraan gekoppeld een SEO pakket ter waarde van € 1500,- De ZZP Award biedt een podium aan ZZP-ers in de provincie Drenthe. ZZP-ers die genomineerd kunnen worden weten zich te onderscheiden bij hun aanbod van diensten of producten. Hebben een ‘niche’ op de markt gezet, zijn vernieuwend, origineel, gedurfd of geheel anders van aanpak. Niet geheel onbelangrijk, deze ZZP-ers onderscheiden zich op een positieve manier van de concurrentie.

ZZP-ers in de provincie Drenthe kunnen zich vanaf 1 januari gratis en vrijblijvend aanmelden om kans te maken op deze ZZP Award. Een deskundige jury maakt in maart de nominaties bekend. Inschrijving voor de ZZP Award is geheel vrijblijvend en gratis !

Social Network Event Assen

De tijd dat je op de zaak zat te wachten tot klanten je telefoonnummer hadden gevonden in het telefoonboek of Gouden Gids zijn reeds voorbij. Als ondernemer moet je actief bezig om je persoonlijke netwerk op te bouwen of uit te breiden. Netwerk mee op 24 april tijdens het Social Network Event.  Deelnemen aan het volledige programma en deze dag ‘ont-zorgd’ worden met het All Inclusive arrangement? Boek dan vanaf 1 januari 2014. Wees er snel bij. Het aantal plaatsen is beperkt. Boek vanaf 1 januari 2014 op www.socialnetworkevent.nl

Deel: ' ZZP Award uitreiking tijdens Social Network Event '