BesteGarage.nl maakt Toppers 2014 bekend

45 autobedrijven ontvangen de felbegeerde Topper 2014 award

DELFT, 20140304 -- Vandaag heeft de onafhankelijke vergelijkingssite BesteGarage.nl bekend gemaakt welke autobedrijven de beste zijn van Nederland. Autobedrijven die in 2013 als beste presteerden, ontvangen de titel Topper 2014 die ze een jaar lang mogen dragen. Totaal ontvingen 45 autobedrijven de Toppers 2014 award.

De top 3 autobedrijven met de beste klantbeoordelingen zijn:
  1. Autobedrijf Van Abeelen uit Hilvarenbeek
  2. Autobedrijf Euromaster uit Wormerveer
  3. Autobedrijf Automaan uit Pijnacker
Miljoenen autobezitters bezoeken jaarlijks een garage voor onderhoud, reparatie, banden, schadeherstel, glasherstel. Veel autobezitters ervaren nog vaak wantrouwen bij het bezoek aan een garage. BesteGarage.nl helpt autobezitters met het vergelijken van garages en het maken van een afspraak bij een betrouwbare garage. Dit alles op basis van prijzen en reviews. “Hierbij feliciteren wij alle autobedrijven met hun Topper 2014 award. Speciaal feliciteren wij de top 3 in Nederland: Van Abeelen Hilvarenbeek, Euromaster Wormerveer en Autobedrijf Automaan Pijnacker.” aldus Steven Kop Directeur BesteGarage.nl

Quote Mark van Abeelen (Van Abeelen Hilvarenbeek)
“Nadat wij aangesloten zijn bij BesteGarage.nl zijn we overdonderd door de vele positieve reacties. Bijna alle reacties zijn zeer positief en het doet ons erg goed te lezen dat de klanten merken dat wij ons best doen om goede dienstverlening te leveren. Voor ons is de waardering en erkenning krijgen voor het werk enorm stimulerend. Door alle reviews op BesteGarage.nl, begrijpen we wat onze klanten belangrijk vinden en kunnen we daardoor onze service verder optimaliseren.”

Quote Cees-Jan Maats (Euromaster Wormerveer)
Het geeft ons echt een goed gevoel en het is natuurlijk een waardering voor het hele team hier. Altijd volledige aandacht voor de klant is het belangrijkste. Aanspreken, aankijken en gewoon goed oplossen. Proberen altijd vrolijk te blijven, ook al zit het even tegen. Deze manier van denken zit er in bij het hele team.”

Quote Peter Maan (Autobedrijf Automaan Pijnacker)
Ik ben zeer aangenaam verrast. In eerste instantie, toen de award geïntroduceerd werd, wist ik niet goed wat dat voor ons bedrijf zou kunnen betekenen. Natuurlijk wist ik wel dat we redelijk goed scoren maar in de top drie van Nederland belanden is toch echt bijzonder! Dat is gaaf!”

Foto’s van de winnaars zijn hier te downloaden: foto’s toppers 2014
Meer informatie over Toppers 2014 is te vinden op deze website

Onafhankelijke vergelijkingssite BesteGarage.nl
BesteGarage.nl is de grootste onafhankelijke vergelijkingssite van autobedrijven in Nederland. Op basis van 13.500 autobedrijven met reviews en prijzen worden autobezitters massaal geholpen bij het vinden van het juiste autobedrijf in de regio. Het platform richt zich op een aantal categorieën: onderhoud & reparatie, banden & velgen, schadeherstel, glasherstel, autoverkoop en pechhulp. Maandelijks helpt het platform ruim 70.000 autobezitters naar de beste garages in Nederland. Autocoureur Tim Coronel is ambassadeur van het platform.

Deel: ' BesteGarage.nl maakt Toppers 2014 bekend '