Hoekstra aanhangwagenverhuur van start in Heerenveen

Heerenveen, 20170621 -- Hoekstra aanhangwagenverhuur is een nieuw verhuurbedrijf gestart bij het Texaco benzinestation aan de Burgermeester Falkenaweg in Heerenveen. Daarnaast zijn de aanhangers te vinden in Kuinre bij het Esso benzinestation.

Als jong en professioneel verhuurbedrijf draait bij Hoekstra aanhangwagen verhuur alles om Persoonlijkheid, Prijsbewustheid en Mobiliteit. Eigenaar Remco Hoekstra licht deze kernwoorden toe: “Wij verhuren niet alleen kwalitatief hoogwaardige aanhangwagens, maar voelen ons daarnaast ook echt betrokken bij de klant. Waar het tegenwoordig veelal draait om haast en kostbare tijd, denken wij in het leveren van kwaliteit voor een eerlijke en betrouwbare prijs. Wij combineren onze expertise en kracht, zodat u verzekerd bent van een optimaal resultaat en een uitstekende klantenservice.”

Volgens Remco Hoekstra zijn de aanhangwagens van Hoekstra aanhangwagenverhuur uiteraard gecertificeerd en goed onderhouden. “U kunt bij ons terecht voor zowel open als gesloten aanhangers, en wij geven u graag advies over de beste aanhanger voor een verhuizing of transport van andere goederen.” Omdat niet iedereen een aanhangwagen direct voor een hele dag nodig heeft, zijn deze ook per uur of per dagdeel te huur. Wilt u meer informatie over de locaties of te huren aanhangwagens? Kijk dan op de nieuwe website Aanhangwagennodig.nl.

Deel: ' Hoekstra aanhangwagenverhuur van start in Heerenveen '