( BW)(OPALIS-SOFTWARE) Opalis levert eerste industrile, verkoopsklare, automatische oplossing voor incidentrespons

TORONTO--(BUSINESS WIRE)--Feb 19, 2009-- Distilleert beste praktijken uit ervaring met beheerde serviceverleners en ondernemingen wereldwijd

Opalis Software Inc., onafhankelijk, toonaangevend marktleider op het gebied van IT-proces automatiseringssoftware, heeft vandaag een complete verkoopsklare procesautomatiseringsoplossing voor incidentrespons aangekondigd. De incidentresponsoplossing werkt met de Opalis Integration Server voor het leveren van software en diensten die klantengebeurtenis en service desk tools automatiseren en integreren waarbij kosten, risico en tijd in incident beheerprocessen verlaagd worden. Het resultaat is snelle tijd voor waarde gebaseerd op capaciteit van de plank, geen dienstverleende code. Klanten van Opalis zien juist een 30% kostenverlaging in operationele uitgaven geassocieerd met incidentrespons.

“Onze klanten hebben een hoge, complexe infrastructuur met belangrijke investeringen in tools van meervoudige vendors die samen moeten werken om een naadloze responscapaciteit te leveren,” aldus Yale Tankus, Senior Vice President van Marketing & Business Development, Opalis Software. “Opalis heeft op zeer belangrijke wijze de weg vrij gemaakt door niet alleen multi-vendor integratie van de plank te leveren maar ook verkoopsklare en geteste beste IT-praktijken voor incidentrespons, samen met een implementatie die in dagen gebeurt, en niet in weken of maanden.”

De incidentresponsoplossing van Opalis is beschikbaar vandaag en biedt IT de mogelijkheid om snel en efficint een respons te geven aan voorwaarden die kritieke diensten door automatiseringsprocessen ontwrichten. De incidentresponsoplossing van Opalis werkt met bestaande op taak gebaseerde tools vanuit de niche en suite vendors voor het leveren van belangrijke nieuwe voordelen, inclusief:

1. Investeringsbescherming door het vermijden van rip & vervanging of vendor vergrendeling.

2. Snelle responses voor incidenten zonder bron en service desks in aanmerking te nemen.

3. Ingebouwde proceslogica vermijdt dat er zeldzame hulpbronnen nodig zijn voor het oplossen van zaken.

4. Zelfontdekkingsintegratiepakketten vereenvoudigen de verbinding tussen gebeurtenis en service desk systemen zonder codering.

5. Unieke architectuur gegevensbus voor publikatie en inschrijving waarmee fragiele, punt naar punt integraties gelimineerd worden.

6. Verfijnde gebeurtenisopwekkende & niet bediende bewerking vervangt manuele taken.

7. Unieke op punt en klikvormen gebaseerde configuratie simplificeert de werkstroomcreatie en vervangt codering en scripting.

Het resultaat is verminderde complexiteit, snelle tijd voor waarde en vermindering van operationele uitgaven met 30% of meer.

De Opalis incidentresponsoplossing omvat:

  • Incidentresponsprocescatalogus – ITIL waarmee eind tot eindprocessen plus drag and drop en link workflow sequenties worden samengesteld voor het openen, bijwerken, sluiten en synchroniseren van tickets; onderzoeken van incidenten, oplossen van algemene problemen, etc.
  • Twee Integration Packs – Zelfconfiguratie voor het verbinden van de meest gebruikte controle, gebeurtenis en servicedesksystemen.
  • Fast Start Services - In n dag verbinden wij uw gebeurtenis en service desk tools met behulp van Opalis Integration Packs; op dag twee begint u met het opbouwen van uw oplossing en tegen dag acht ziet u kostenbesparende resultaten.

Opalis is toonaangevend op de IT-procesautomatiseringsmarkt vanwege haar krachtige instrumentatie van de ‘grote 4’ management vendors en het leveren van snelle tijd voor waarde. Met deze verkoopsklare oplossing, verbetert Opalis op belangrijke wijze de economie en bereikt zo incidentresponscapaciteiten van wereldklasse.

Voor meer informatie over deze oplossing van Opalis, kom naar ons webinar op “Hoe bedrijven kosten verminderen met geautomatiseerde incidentrespons” door hier te registreren en Opaliste bezoeken.

Over Opalis Software Inc.

Opalis Software Inc. is de marktleider op het gebied van IT-proces automatiseringssoftware, en heeft een aantal van de grootste bedrijven ter wereld als klant, waaronder Accenture, VMware, Toyota, Blue Cross Blue Shield, Rohm & Haas, Yellowbook, Chico’s, British Telecom, Bank of New York, en Woolworths. Opalis levert allesomvattende IT-proces automatiseringsoplossingen ter instrumentatie, integratie en automatisering van IT-processen voor globale beheerde serviceverleners en grote ondernemingen die gericht zijn op het verbeteren van dienstverlening en vermindering van kosten.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

CONTACT:

Opalis Software
Perscontact:
Bettina Blair, 905-624-1260 x240
bblair@opalis.com

Deel: ' Opalis levert eerste automatische oplossing voor incidentrespons '




Lees ook