Amsterdams internetbedrijf Zapaday finalist in Silicon Valley

AMSTERDAM, 20110520 -- Het in Amsterdam gevestigde internetbedrijf Zapaday is geselecteerd als finalist voor de start-up competitie ‘Launch Silicon Valley 2011’, georganiseerd door Microsoft, enkele venture capital financiers en de Silicon Valley Association of Startup Entrepreneurs (SVASE).

Zapaday is als een van 30 finalisten geselecteerd uit meer dan 300 deelnemers. De finalisten zijn startende bedrijven in de categorieën duurzaamheid, biomedisch, mobiele applicaties, volgende generatie internet en technologie. Zapaday neemt deel in de categorieën mobiele applicaties en volgende generatie internet.

Op 12 mei introduceerde Zapaday een zogenaamde alpha versie van de website Zapaday.com, een wereldwijde nieuwsagenda en kalender. Het Amerikaanse blog Mashable.com, het derde blog ter wereld, wijdde een artikel aan Zapaday.

Over Zapaday
Zapaday is ’s werelds meest complete bron van informatie over de toekomst. Zapaday wil nieuwsagenda’s toegankelijk maken voor iedereen en biedt een publieke wereldkalender voor professionals en consumenten.
Zapaday B.V. i.o. is gevestigd in Amsterdam en is 100% dochter van het digitale innovatieburo ILUMY, zie ILUMY.com.
In maart 2011 ontving Zapaday in Portugal een Tech Media Europe Award, als een van Europa’s meest veelbelovende startups.

Link: Aankondiging Finalisten op website Launch Silicon Valley

Zapaday BV i.o.