ERP gids biedt bedrijven hulp bij keuze van ERP software

HOUTEN, 20130326 -- In navolging van de CRM gids introduceert het ICT informatiecentrum nu ook de ERP gids en de bijbehorende website ERPgids.nl. De ERP gids 2013 biedt een overzicht van ERP software en dienstverleners. Voor organisaties die de aanschaf van deze bedrijfsbrede, geïntegreerde softwareoplossing overwegen, helpt de gids bij het samenstellen van een eerste selectie van geschikte oplossingen. Per ERP oplossing geeft de ERP gids een uitgebreide beschrijving van de specifieke kenmerken, toepassingen, toekomstige ontwikkelingen, huidige gebruikers en meer. De ERP gids is gratis beschikbaar via de websites van het ICT informatiecentrum.

Aanvulling op diverse ERP boeken
Het ICT informatiecentrum publiceert boeken, artikelen, checklist en andere kennisproducten over de selectie en implementatie van bedrijfssoftware, waaronder ERP software. Met de nieuwe ERP gids beschikken bedrijven die willen investeren in ERP software, nu ook over een praktisch overzicht van ERP software en de leveranciers daarvan.

ICT informatiecentrum
Het ICT informatiecentrum biedt onafhankelijke kennis en informatie over ICT onderwerpen aan bedrijven en overheden. Doel daarvan is om een bijdrage te leveren aan goede beslissing-processen rondom investeringen in hard- en software en de optimale toepassing ervan in de praktijk. Via websites, publicaties en informatiepakketten zijn de kennis en informatie (meestal gratis) beschikbaar voor beslissers over ICT vraagstukken.

Deel: ' ERP gids biedt bedrijven hulp bij keuze van ERP software '