Regas sluit overeenkomst met eerste openbaar psychiatrisch ziekenhuis

WOERDEN, 20120119 -- In navolging van de beklonken overeenkomst om REGAS software aan zeven psychiatrische ziekenhuizen te leveren, heeft ook Openbaar Psychiatrisch Zorgcentrum Rekem gekozen voor REGAS. Dit is besloten na een Europese aanbesteding.

In september werd bekend dat Regas, samen met haar partner Partezis, haar toonaangevende positie in de markt verder versterkte met een akkoord voor ziekenhuizen Emmaüs, Philippus Neri en Sint-Annendael. Nu sluit hier Openbaar Psychiatrisch Zorgcentrum Rekem bij aan. Deze overeenkomst laat opnieuw zien dat de Belgische GGZ enorme vertrouwen heeft in het REGAS patiëntvolgsysteem.

Nick Haasnoot, algemeen directeur Regas B.V.: “Binnen een korte tijd hebben we het vertrouwen gewonnen van een groot aantal partijen in de Belgische geestelijke gezondheidszorg. Het is voor ons een bevestiging dat REGAS software nauw aansluit aan de wensen van de professional in de GGZ.

Over Regas
Regas richt zich met haar software REGAS primair op de ondersteuning van de professional en haar patiënten/cliënten: daar waar mensen met mensen werken. De eigenschappen die REGAS kenmerken zijn innovatie, flexibiliteit en uitgebreide toepassingsmogelijkheden. De drie pijlers in de software zijn Volgen, Verbinden en Bewaken.
Regas is marktleider in de Belgische GGZ en wordt ingezet in organisaties over geheel Vlaanderen.

Deel: ' Regas sluit overeenkomst met eerste openbaar psychiatrisch ziekenhuis '