Prénatal verlengt contracten met GEODIS

Capelle aan den IJssel, 20130917 -- Prénatal heeft na jaren van succesvolle samenwerking het contract met Geodis Logistics met betrekking tot retail-services met 5 jaar verlengd tot begin 2020 en het contract betreffende e-commerce met 2 jaar tot september 2015.

Logo GEODIS logistics“We hebben er voor gekozen om onze goede samenwerking van de afgelopen jaren voort te zetten en deze contractverlenging geeft blijk van ons vertrouwen in Geodis”, aldus Rolf Burrekers, Joint Managing Director & CFO van Prénatal Moeder & Kind B.V.

Geodis verzorgt alle fysieke warehouse-activiteiten en de daarbij behorende douane-afhandelingen voor Prénatal te Almere.

Prénatal en Geodis startten de succesvolle samenwerking begin 2010 op de locatie in Almere met ruim 10.000 m2. Door diverse optimalisaties is het aantal vierkante meters slechts minimaal gestegen, ondanks de uitbreiding in business.

“We zijn verheugd om de succesvolle samenwerking voort te zetten en we zijn een trotse partner tijdens de voortdurende expansie van Prénatal.”, aldus Willem Jan van Amersfoort, Managing Director van Geodis Logistics Benelux.

Over Prénatal Moeder & Kind B.V.

Prénatal is de nummer één bestemming voor (aanstaande) ouders en iedereen die betrokken is bij nieuw en opgroeiend leven en biedt het meest complete en betaalbare assortiment met de beste service en advies, volledig afgestemd op de behoeften en verwachtingen van de klant. Prénatal maakt het (aanstaande) ouderschap en het winkelen leuker, comfortabeler en makkelijker.

Prénatal is opgericht in 1959 en is sinds 2006 onderdeel van de Artsana Group. Er werken ca. 800 medewerkers in de 19 warenhuizen, 44 stadswinkels, 4 shop-in-shops, webshop en het Prénatal Hearts servicekantoor.

Meer informatie over Prénatal vindt u op www.prenatal.nl.

Over Geodis

Geodis Logistics, een logistieke dochter van de SNCF (Franse Spoorwegen), is een Europees leider op het gebied van transport en logistiek. Ze draagt bij aan het besparen van kosten, verbeteren van de service en internationalisering van organisaties door het ontwerpen van oplossingen en het op elkaar afstemmen van goederenstromen. Geodis staat bekend om haar vermogen om wereldwijd, multimodaal, elke stap in de logistieke keten te beheersen en levert distributie, logistiek, weg-,lucht- en zeevracht, groepagevervoer, expresservice, freight-forwarding en reverse logistics. Met meer dan 30.000 werknemers in 120 landen, behoort Geodis tot de top acht van logistieke dienstverleners in de wereld.

Het hoofdkantoor van Geodis Logistics Benelux is gevestigd in Capelle aan den IJssel en beschikt in de Benelux over 6400 klanten, 1.000 medewerkers en 240.000 m2opslagruimte verspreid over 12 locaties in onder andere Almere, Amsterdam, Antwerpen, Enschede, Rotterdam, Venlo en Venray. Geodis Logistics biedt logistieke diensten aan een breed scala van klanten op het gebied van e-commerce, FMCG, Retail, High Tech en Pharma & Healthcare.

Meer informatie over Geodis Logistics vindt u op www.geodis.nl.

Noot voor redacties:

Deel: ' Prénatal verlengt contracten met GEODIS '