Vijfvinkel Schoenen winnaar 2016 in Schoenenwinkelbranche

Nationale Business Succes Award 2016: iedere zondag op RTL7 om 12:55 uur

Barendrecht, 20160726 -- Vijfvinkel Schoenen BV is door het Nationale Business Succes Award Instituut uitgeroepen tot winnaar 2016 in de Schoenenwinkelbranche. Het heeft zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een toonaangevend bedrijf met een zeer sterke positionering en een klinkende reputatie. ‘Vijfvinkel Schoenen weet zijn enorme kennis en ervaring op het gebied van schoenen uitstekend te combineren met een servicegerichte aanpak, waardoor het zeer hoog scoort op klanttevredenheid.’

Al ruim 380 jaar verdient de familie Vijfvinkel in Barendrecht haar boterham met schoenen en leer. Vijfvinkel Schoenen is er sinds 1931 een begrip op het gebied van schoenmode. Van ver buiten Barendrecht weten klanten de schoenenspeciaalzaak te vinden. Gevestigd aan Middenbaan 98 in winkelcentrum Barendrecht Centrum presenteert de winkel op 200 vierkante meter een ruim gesorteerde en eigentijdse collectie dames- en herenschoenen van merken als Gabor, Paul Green, Floris van Bommel, Blackstone en van Lier, inclusief tassen en schoenverzorgingsproducten.

De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in Vijfvinkel Schoenen BV een vooruitstrevende organisatie die naar verwachting in de toekomst nog veel successen gaat behalen. ‘Innovatie is het sleutelwoord bij Vijfvinkel, want men is continu bezig zijn diensten te verbeteren en optimaal af te stemmen op de wensen van de klant.’

Markant

‘Een bijzondere schoenenwinkel’, stelt Robert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie. ‘Weliswaar klein in omvang, maar met een rijke historie – 85 jaar – en een breed assortiment aan kwaliteitsschoenen. Men onderscheidt zich door de grote toewijding die men aan de dag legt. Klanten kennen de winkel als betrouwbaar, meedenkend en klantgericht. Verder valt op dat Vijfvinkel met beide benen in de huidige, moderne maatschappij staat, getuige de aandacht voor de digitale wereld van internet. De manier waarop het middenstandsbedrijf inspeelt op hedendaagse IT-ontwikkelingen is markant te noemen. Zo is de hele collectie ook online te bewonderen en doet men aan zoekmachine-optimalisatie. Kennelijk met succes, gezien het feit dat de webshop per dag circa 400 unieke bezoekers trekt.’

‘Alles ademt uit hoezeer de organisatie vooroploopt binnen haar branche, en alles in het werk stelt om ook in de toekomst voorop te blijven lopen’, aldus de Nominatiecommissie. ‘Vijfvinkel Schoenen BV kan op basis van die gronden uitgeroepen worden tot branchewinnaar en komt tevens in aanmerking voor de Nationale Business Succes Award 2016!’

Meer informatie: www.vijfvinkelschoenen.nl

Over het Nationale Business Succes Award Instituut

Het Nationale Business Succes Award Instituut nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Een Succes Award wordt op basis van onderzoek toegekend aan ondernemingen die excellente resultaten hebben bereikt in hun branche en een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, met een eigen televisieprogramma en een hoofdprijs van 100.000 euro.

De missie van het Nationale Business Succes Award Instituut is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, en het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via deze ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.

De huidige editie van Nationale Business Succes Award (2016), inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in januari en wekelijks tot einde 2016 te volgen op RTL 7, zondags om 13:55 uur.

Deel: ' Vijfvinkel Schoenen winnaar 2016 in Schoenenwinkelbranche '