HuManifest: Een boek over de belangrijkste thema’s van deze eeuw .

29 September, 2019

Beschikbaar budget: € 0,00
mentalfred1

heeft deze pitch aangemaakt:

mentalfred1

HuManifest is een nieuw boek. HuManifest geeft een overzicht van de belangrijkste zeven wereldproblemen, de onderlinge samenhang daartussen en praktische, haalbare oplossingen.

Zou het mogelijk zijn om oplossingen te bedenken voor de grootste wereldproblemen? Met die vraag is auteur Gerd-Jan Frijters jaren geleden gestart met het bestuderen van boeken, rapporten en publicaties over risico’s voor mens en milieu. Het boek ‘HuManifest’ is het resultaat. HuManifest gaat over de belangrijkste thema’s van deze eeuw. Het boek geeft inzicht in de zeven grootste wereldproblemen en de samenhang daartussen. In een praktisch plan van aanpak doet Frijters een voorstel voor 100 acties voor politiek, bedrijfsleven en individu.

Deze 100 acties raken onder andere het financieel systeem, globalisering, economie en het bedrijfsleven, ongelijkheid en armoede, klimaatverandering en milieuvervuiling, biodiversiteit en oceanen en tot slot bevolkingsgroei, mensenrechten en oorlog.

ISBN: 978-94-638-9575-0

Pagina’s: 240

Prijs: € 21,99

Uitgever: Boekscout

Donatiebedrag Donateur

Op de hoogte blijen wat er speelt op Nieuwsbank.nl? Blijf op de hoofte

Reageer op dit bericht

0 Reacties

Deze website is nog in testfase. Opmerkingen zijn welkom. Klik hier.