Publiek kiest voor Joh. van Doorn De Bilt BV

Nationale SchildersVakprijs 2012 gaat naar Bilthovens schilderbedrijf

BILTHOVEN, 20121123 -- Bilthoven – Het Bilthovense schildersbedrijf Joh. Van Doorn De Bilt BV heeft dit jaar de publieksprijs gewonnen van de Nationale SchildersVakprijs met het bijzondere en unieke project de restauratie van Paushuize in Utrecht.

Voor de publieksprijs gingen de stemmen massaal naar schildersbedrijf Joh. Van Doorn De Bilt, die Paushuize, één van de oudste huizen van Utrecht, in opdracht van de Provincie Utrecht van onder tot boven opknapte en daarbij de ooit witgekalkte en zwaar vervallen balzaal, met het rijk gedecoreerde cassetteplafond, weer in volle glorie herstelde.

De Nationale SchildersVakprijs is een initiatief van Eisma Bouwmedia. De prijs werd voor de zesde keer georganiseerd en heeft tot doel de kwaliteit van schilderwerk in Nederland te bevorderen door bijzonder schilderwerk te belonen. Er waren negen genomineerden, verdeeld over drie categorieën. Van die negen genomineerde projecten zijn films te vinden op www.nationaleschildersvakprijs.nl.

Meer over de prijs en de wedstrijd kunt u vinden op www.johvandoorn.nl en www.facebook.com/johvandoorn

Deel: ' Publiek kiest voor Joh. van Doorn De Bilt BV '