FroQ verzorgt packaging design executie MAKRO fine food assortiment

UTRECHT, 20110929 -- FroQ global artwork studio is door MAKRO geselecteerd als partner in de executie van hun packaging artwork voor het Nederlandse fine food assortiment.

Yellow Dress Retail B.V., MAKRO’s design partner voor dit assortiment in Nederland, verzorgt het creatieve design van de verpakkingen. FroQ B.V. concentreert zich vervolgens op het vertalen van dit design naar alle verschillende SKU’s.

FroQ is verantwoordelijk voor de executie van MAKRO artwork – van technische input op de design briefing tot design adaptatie, artwork en lithografie, print en aftercare.

Edgar van der Velde, FroQ managing director zegt: “Wij zijn verheugd om MAKRO te helpen bij het behalen van hun merk- en marketingdoelstellingen voor het fine food assortiment in Nederland. FroQ is inmiddels samen met MAKRO aan de slag gegaan om de kwaliteit van MAKRO artwork in het schap verder te verhogen en de time to market te verbeteren.”

FroQ kan MAKRO volledig begeleiden met betrekking tot de invulling van alle stappen in het packaging design executie proces door middel van project management van alle betrokken partijen en kennis overdracht van best practices in packaging design executie.

Over FroQ

FroQ Brand Services is een wereldwijde packaging artwork studio voor supermarkten, hypermarkten, eigenmerkretailers en A-merken door heel Europa. FroQ verzorgt designfinalisatie, dtp en lithografie voor verpakkingen. De ruim 70 zeer vaardige en gepassioneerde werknemers zijn gestationeerd in het hoofdkantoor in Nederland, en in de kantoren in India, Nicaragua en China. FroQ biedt haar klanten geweldige kwaliteit voor een vastgestelde prijs. Dankzij FroQ kunnen zij sneller de markt op dan ze verwacht hadden, zonder het gebruikelijke gedoe.

Deel: ' FroQ verzorgt packaging design executie MAKRO fine food assortiment '