Langs de Weg app helpt verse producten bij boeren en tuinders vinden

Met de nieuwe Langs de Weg app is het eenvoudig geworden om verse producten te vinden,zoals groente, fruit, vlees en eieren, die door boeren en tuinders direct verkocht worden. De gratis app is beschikbaar voor iPhone en voor Android telefoons.

MONSTER, 20120618 -- De Langs de Weg app toont direct op basis van locatiebepaling waar in de omgeving producten bij boeren en tuinders worden aangeboden. Zo kun je waar ook bent de pareltjes onder de aanbieders en producten vinden. Er kan ook op plaatsnaam in heel Nederland gezocht worden zodat je niet alleen onderweg, maar ook van tevoren kunt vinden waar bijvoorbeeld kersen, asperges of zuivelproducten aangeboden worden. De app toont de openingstijden, het productaanbod, andere bijzonderheden en wijst ook de weg naar het bedrijf. In Google Maps wordt de locatie van het verkooppunt getoond en kun je een route plannen.

De mogelijkheden van de Langs de Weg app kunnen bekeken worden in een video en een brochure die op www.langsdeweg.info beschikbaar zijn.

Kopen bij boeren en tuinders is populair in Nederland. Verse producten tegen een aantrekkelijke prijs direct van de locatie waar ze geproduceerd zijn! Veel mensen zijn ook op zoek naar biologisch geproduceerde producten.

Het kopen bij boeren en tuinders heeft ook recreatieve aspecten omdat het ook leuk voor de kinderen kan zijn om kennis te maken met de bron van de producten, waarbij je soms ook zelf kunt plukken. Bij veel verkooppunten kun je ook iets eten of drinken en soms zijn er andere recreatieve mogelijkheden.

De Langs de Weg app toont al enkele honderden verkooppunten in Nederland en er worden dagelijks nieuwe toegevoegd. Deelnemende verkooppunten hebben de mogelijkheid om hun actuele informatie met foto's te tonen.
De gratis app kan via de App Store en Google Play geïnstalleerd worden.

Over Langs de Weg:
Langs de Weg (www.langsdeweg.info) is een activiteit van MDL Solutions (www.mdl-solutions.nl). MDL Solutions produceert apps en bijbehorende webservices voor o.a. iOS en Android. De apps worden voor publieke diensten, zakelijke dienstverleners en industriële toepassingen geproduceerd.

Deel: ' Langs de Weg app helpt verse producten bij boeren en tuinders vinden '