FAMILIA (Directe Democraten) wil vijf dochters bij EUROPOLIS N.V

DEN HAAG, 20120619 -- Nederlands masterplan TCS EUROPOLIS Growth Fund verovert de harten van 500 miljoen Europeanen. De AAA status voor Nederland en voor Europa is de basisvoorwaarde voor gezonde huishoudens van gezinnen, families, ZZP-ers en MKB-ers. De begrotingsdiscipline moet in Europa gecombineerd worden met duurzame groeiperspectieven waar alle huishoudens financieel van kunnen profiteren.

In de Eerste Kamer zal op 26 juni 2012 het debat plaatsvinden over het ESM. Wereldwijd worden financiele krachten gebundeld om Europa te kunnen redden. Herman van Rompuy wil van de 27 EU-regeringsleiders op de EU-top van 28 en 29 juni 2012 goed voorbereide plannen horen. Over het beste plan kunnen daarna de 27 EU-parlementen besluiten nemen zodat er een breed democratisch fundament voor gevonden wordt.

Slim, slimmer, slimst. Daar gaat het om bij de komende besluitvorming in Europa. Kan onze KPN worden gered? Wat is de toekomst van Schiphol? Krijgen Henk en Ingrid 30 miljard terug voor ABNAMRO en ASR? Wordt Griekenland gered met het EURECA project van Roland Berger?

Kan TCS EUROPOLIS Growth Fund meerdere vliegen in een klap slaan? Krijgt EUROPOLIS N.V. inderdaad vijf mooie dochters in 2012? Het antwoord op deze prangende vragen is er al. Nu nog de politieke besluitvorming in Nederland en Europa.

Deel: ' FAMILIA (Directe Democraten) wil vijf dochters bij EUROPOLIS N.V '