Digital Chocolate lanceert Zombie Lane op Facebook

Spelers overleven een Zombie Apocalyps met wat hulp van hun vrienden op Facebook

SAN MATEO, Californië--(BUSINESS WIRE)-- 20110316 --

Digital Chocolate, marktleider op het gebied van sociale games op groeiende platforms heeft vandaag de lancering aangekondigd van Zombie Lane™ op Facebook, een leuke en erg geestige manier om te laten zien dat Zombie games sociaal zijn geworden. De game werft momenteel dappere spelers in de zoektocht naar het verdedigen en terugkrijgen van de controle over hun buurt uit de eindeloze hordes zombies.

“Zombies blijven een ongelooflijk populair thema in games en films,” aldus Marc Metis, President van Digital Chocolate. “We zijn begonnen met het ontwikkelen van de eerste geweldige Zombie-game op Facebook.”

Maak uw figuur precies zoals u wilt, van geslacht, uiterlijk tot en met wapenkeuze. U kunt uw wapen kopen op de markt of materialen verzamelen rond uw woonplaats om superwapens te maken zoals de krachtige vlammenwerper die voor unieke vuurkracht zorgt.

Robert, de vriendelijke Rent-a-Cop, zal directe spelers de weg wijzen door de missies, waar zij een grappige verzameling zombies uit alle geledingen van de maatschappij tegenkomen met verschillende sterke punten – van serveerster- en loodgieterzombies tot de altijd aanwezige zombie-verkoper. Uitdagende zoektochten brengen u en uw buren in de overlevingsmodus. Spelers kunnen andere leuke en energieke figuren tegenkomen in de game, zoals Farmer Frank, en hem helpen bij het binnenhalen van zijn oogst.

Specifiek ontwikkelt om volledig te profiteren van de sociale kenmerken van het platform kunnen spellers cadeaus kopen en munten uitdelen met vrienden en de buurten van vrienden bezoeken om te helpen in het gevecht. Digital Chocolate zal de komende weken een regelmatige golf van verbeteringen doorvoeren en nieuwe content toevoegen aan Zombie Lane.

Zombie Lane kan gratis worden gespeeld op Facebook door te gaan naar https://apps.facebook.com/zombielane. Ga voor meer informatie over Digital Chocolate’s games naar www.digitalchocolate.com/facebook-games.

Bronnen:
Facebook: https://apps.facebook.com/zombielane
Digital Chocolate: www.digitalchocolate.com/facebook-games
Twitter: www.twitter.com/dchocgames
My Space: www.myspace.com/dchocgames

You Tube: https://www.youtube.com/digitalchocolategame

Over Digital Chocolate

Digital Chocolate heeft zich snel een plaats verworven als leider op het gebied van nieuwe digitale media en sociale games. Het meest bekend om Millionaire City, MMA Pro Fighter, Rollercoaster Rush en Tower Bloxx, was Digital Chocolate nummer 1 van alle softwarebedrijven in App Store downloads in 2009 en was in 2010 een van de snelstgroeiende makers van Facebook sociale games met virtuele goederen. Gericht op originele merken en technologie voor een breed scala van platforms, heeft het bedrijf meer dan 100 verschillende prijswinnende games gemaakt en werkt het met 200 vooraanstaande partners op internet en mobiele kanalen in 80 landen. Digital Chocolate heeft vestigingen in San Mateo, Helsinki, Barcelona, Bangalore en Mexico.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

CONTACT:
Digital Chocolate