Beleef de Bijbel op www.bibleonlinegame.com

SIEGBURG, Duitsland--(BUSINESS WIRE)-- 20100928 --

Beleef de Bijbel op www.bibleonlinegame.com

FiAA GmbH maakt de officiële release bekend van THE BIBLE ONLINE, de eerste browsergame die is gebaseerd op het wereldbeeld en scenario’s van de Bijbel.

Tijdens de bètafase heeft zich een grote community gevormd rond THE BIBLE ONLINE. Ideeën en suggesties vanuit deze community zijn meegenomen in de uiteindelijke release. Gebruikers hebben hun waardering uitgesproken voor de diepgang van het spel, evenals de thematische achtergrond en het rechtstreekse contact met de producent.

Vandaag, 28 september,gaat de THE BIBLE ONLINE officieel van start in het Engels en het Duits. Vertaling naar andere talen staat op de planning. De game wordt gratis aangeboden in Europa en Israel.

Over THE BIBLE ONLINE

THE BIBLE ONLINE: Chapter 1 – The Heroes is een MMO-browsergame met elementen van RTS en RPG. Als leider van de stam is het de taak van de speler dorpen te bouwen, en grondstoffen en het geld te beheren. Het is de taak van de speler de stam te beschermen en nieuwe gebieden te veroveren. De speler kan ervoor kiezen alleen te vechten of bondgenootschappen aan te gaan met andere spelers. In de rol van Abraham of zijn afstammelingen kunnen gebruikers leiding geven aan hun stammen en helden creëren door te jagen en ervaringen op te doen.

De missie Quest Ur is speciaal opgezet om de spelers de beginselen van de game bij te brengen. In de volgende missie, Quest Haran, moeten de spelers werken aan hun strategische vaardigheden door middel van militaire of diplomatieke activiteiten. In de afsluitende missie, Quest Canaan, kunnen de gebruikers zelf deelnemen aan de verhalen van de bijbel door boeiende missies uit te voeren. Op deze wijze kunnen ze spelenderwijs kennis van de Bijbel opdoen en bezig zijn met de Heilige Schrift.

Belangrijkste features van

• Browsergame
  • RTS: bouw dorpen en ontwikkel, verover en verdedig stammen
  • RPG: bouw een personage op
  • Missies gebaseerd op het verhaal van Genesis
  • Chatsysteem
  • Erfrechtsysteem Abraham, Isaak, Jakob
  • Compatibel met de huidige browsers

Over FIAA GmbH

FiAA GbmH is een producent van online games. FiAA is gevestigd in Duitsland en houdt zich vooral bezig met het wereldwijd licentiëren en publiceren van online games, met name in Europa. Het holdingbedrijf AlanBridge Co. Ltd. is gevestigd in Zuid-Korea en houdt zich bezig met de ontwikkeling en licentiëring van online games. Website: www.fiaa.eu

Foto’s/multimediagalerij: https://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6445993⟨=nl

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

CONTACT:
FIAA GmbH