Mediaoffer opent op 1 augustus haar derde winkel

Mediaoffer opent 1 augustus 2011 haar derde winkel in Amsterdam

Amsterdam, 20110729 -- Mediaoffer opent in navolging van de winkels in Nijmegen en Glanerbrug op maandag 1 augustus om 13:00 in Amsterdam haar derde winkel.

Mediaoffer heeft sinds 12 maart 2011 in Nijmegen en 9 mei 2011 in Glanerbrug (Enschede) twee gamewinkels naast de online webwinkel www.mediaoffer.nl. De opening van de derde winkel in Amsterdam is een nieuwe mijlpaal in de groei binnen Nederland.

Mediaoffer Amsterdam stond tot nu toe bekend als Gameshop Powerplay. Bart, eigenaar van de winkel in Amsterdam, is zeer enthousiast over de overgang naar Mediaoffer: “Met de huidige concurrentie en de prijskritische klanten is het belangrijk dat je een sterk en goed concept hebt. Mediaoffer is zo’n concept. Met dezelfde lage prijzen als online kun je nu nergens in Amsterdam zo voordelig winkelen als bij Mediaoffer Amsterdam.”

“Met de nieuwe derde winkel zetten we onze groei door hier in Nederland. De planning blijft hetzelfde als voorheen: Winkels openen op diverse plaatsen in Nederland. We zijn op dit moment bezig de voorbereiding op het openen van winkels in andere delen van het land.” Aldus de twee eigenaren van Mediaoffer.

Mediaoffer Amsterdam zal op 1 augustus 2011 om 13.00 uur haar deuren openen en is te vinden aan de Van Woustraat 226 te Amsterdam.

Mediaoffer

Deel: ' Mediaoffer opent op 1 augustus haar derde winkel '