House of Charcoal komt met Keramische BBQ - de HoCooker

AMSTERDAM, 20170502 -- House of Charcoal, het premium merk van Tasmania Handel-Maatschappij BV, introduceert een keramische BBQ met de naam HoCooker. Deze HoCooker vormt samen met de houtskool, briketten en aanmaakblokjes een volwaardig assortiment van top kwaliteit.

[House of Charcoal komt met Kermaische BBQ - de HoCooker] Met zijn grijze verschijning springt de HoCooker er duidelijk uit tussen het verschillende aanbod van kamado's in Nederland. Tasmania heeft bewust gekozen voor hoogstaande materialen aangezien het assortiment van House of Charcoal bedoeld is voor het hoge segment. De HoCooker is gemaakt van het industrieële keramiek Cordieriet. Deze keramiek kan de warmte beter verdragen dan andere soorten keramiek en is daardoor zeer goed bestand tegen de hitte die juist voor een kamado gebruikelijk is. Een goedkopere en kwalitatief mindere variant was geen optie aangezien dit niet in de lijn van House of Charcoal past. Bovendien wordt de markt hier inmiddels mee overspoeld.

Vooralsnog is deze keramische BBQ leverbaar in één maat, deze heeft een grilloppervlak van 49,5 cm. De HoCooker is echt een aanrader voor de ware BBQ-liefhebber. De eerste 20 kopers kunnen bovendien een 11-delig introductie pakket meebestellen voor € 99,00, de winkelwaarde van dit pakket is € 199,00.

De HoCooker is te bestellen op www.houseofcharcoal.nl.

Deel: ' House of Charcoal komt met Keramische BBQ - de HoCooker '