Voor Creatieve Noviteiten komt men naar De Rijp

Het einde van de zomervakantie 2008 is het begin het nieuwe Hobby-seizoen

DE RIJP, 20080804 -- Op zaterdag 16 augustus a.s. vindt de nieuwste editie plaats van de creatiefste beurs van Nederland. Op deze dag organiseert Creatief Centrum Nederland haar Zomer-Kreafestatie-2008. Door een bezoek te brengen aan dit evenement bent ook u in staat om een weloverwogen keus te maken uit de vele nieuwe creatieve materialen welke zeer onlangs op de markt zijn gebracht of worden gebracht.

Zo kan men met de Zomer-Kreafestatie-2008 kennis maken met de vele mogelijkheden welke de Big-Shot van Ellisson biedt. Voorts wordt er gepresenteerd een heel nieuw pons-systeem waarmee men o.a. de mooiste randen kan ponsen. Werkt u liever met kaarten-mallen? Speciaal voor U heeft Betsy Lurvink een serie van 3 Kerst-mallen ontworpen met bijpassende 3-D knipvellen en een boekje. Creatief Centrum Nederland neemt het voortouw waar het betreft de uitbreiding van de populaire DoubleDo mallen! Gezien het succes, de afgelopen maanden, van de prikmallen voor deze machine, presenteert Creatief Centrum Nederland deze dag een eigen serie "Borduur-Randen".
Tenslotte wordt er ingespeeld op de grote rage van dit moment, te weten "Scrap-Kaarten". Het lijkt vroeg maar met kerstkaarten maken kan men niet vroeg genoeg beginnen, vandaar de talloze ideen welke u aangedragen gaan worden voor het maken van Scrap-Kerst-Kaarten.
Ook de beginnende en de gevorderde scrappers kunnen aan hun trekken komen met de Zomer-Kreafestatie-2008, middels de verschillende kleine workshops met nieuwe materialen welke aangeboden worden door het Scrapwereld Design-Team.

De Zomer Kreafestatie 2008 vindt plaats in het zeer ruime pand van Creatief Centrum Nederland aan de Volger 25 in het landelijke De Rijp in Noord-Holland. De openingstijden zijn van 10.00 tot 16.30 uur. De toegang en parkeren zijn gratis.
Meer informatie is te vinden op www.ccnevents.org of tel. 0299 679717

Deel: ' Zomer Kreafestatie 2008 luidt nieuw Hobby-seizoen in '