Nieuwe auto van James Bond staat bij Jaguar Blankespoor

Het is nog niet zeker, maar de volgende auto van James Bond (ook wel bekend als 007) zou wel eens de nieuwe Jaguar F-TYPE Coupé kunnen worden.

DEN HAAG, 20140531 -- De nieuwe Jaguar heeft tot nu toe alleen maar lovende reacties ontvangen. Het is dan ook een prachtig gelijnde auto geworden. De prestaties zijn ook niet mis: De 3.0 V6 Supercharged uitvoering sprint van 5,3 s van 0 naar 100 km/h en haalt een topsnelheid van 260 km/h. Het topmodel met de 5.0 V8 Supercharged motor gaat in 4,2 s van 0-100 km/h. Dat is geen accelereren meer, maar lanceren! De top is 300 km/h. De F-TYPE Coupé is er al vanaf € 84.900.

Op 23 mei vierde Jaguar Blankespoor de Nederlandse introductie.

Zoals gebruikelijk deed het alweer 107 jaar in zaken zijnde familiebedrijf  dit niet met een simpel hapje en drankje.

Ook dit keer waren er weer meerdere bedrijven uitgenodigd om, naast de nieuwe Jaguar Coupé, hun eigen kwaliteitsproducten te promoten.

Schaap en Citroen waren er weer met hun bijzondere juwelen en horloges, House of Caviar was er om de inwendige autoliefhebber te verwennen, en Daniëls Openhaarden zorgde ervoor dat de Jaguar-rijders er warmpjes bijzaten.

Ook Boston Trader uit Den Haag was aanwezig met een deel van hun exclusieve mode-collectie.

De show werd net als vorige keren, weer zeer druk bezocht.

[Team Blankespoor bij de introductie van de Jaguar F-TYPE Coupé]

Heeft u de show gemist? Niet getreurd, zo laat Jaguar Blankespoor weten. Jaguar blijft in een rap tempo nieuwe modellen en uitvoeringen op de markt brengen, zodat er in de nabije toekomst nog heel wat shows zullen volgen!

Deel: ' Nieuwe auto van James Bond staat bij Jaguar Blankespoor '