ZubiBeachwear.nl en Seafolly Australia sponsoren Top Model of Colour

AMSTERDAM, 20110603 -- Het bekende badmodemerk levert in samenwerking met ZubiBeachwear.nl de badkleding die gebruikt wordt tijdens de finale van Top Model of Colour op 19 juni 2011 in Undercurrent Amsterdam. De winnares komt onder contract te staan bij het internationale modellenbureau Modelution.

Top Model of Colour is een jaarlijks terugkerend evenement dat in Londen is ontstaan om jonge modellen een kans te geven. In Nederland wordt het evenement inmiddels voor de tweede keer georganiseerd.

De modellenwedstrijd is opengesteld voor vrouwelijke (potentiële) modellen van Aziatische, Afrikaanse, Caribische, Latino, Oosters, en gemixte achtergrond met een leeftijd van 16 tot 25 jaar. In twee castings zijn 20 finalisten uitgekozen om deel te nemen aan de grote finale op 19 juni in Undercurrent Amsterdam.

De finale, die gehost zal worden door Jasmine Sendar, wordt beoordeeld door de vakjury: Otto van den Toorn, Karin Smit,David Stella, Ovo Drenth en Maartje van den Broek. Het onderdeel “badmode” wordt exclusief verzorgd door ZubiBeachwear.nl en Seafolly Australia.

Zubibeachwear.nl is een jong internetbedrijf dat zich met “huismerk” Seafolly richt op een grote groep vrouwen. De badmode is verkrijgbaar in meerdere stijlen en pasvormen, waardoor een grote doelgroep wordt aangesproken. Een prettige bijkomstigheid is dat boven- en ondermaten los van elkaar verkocht worden.

Seafolly Australia is al sinds 1975 een toonaangevend badmodemerk. De producten kenmerken zich door een trendy, originele en innovatieve benadering van bikini’s, badpakken en strandkleding. Grote namen als Miranda Kerr, Catherine McNeil, Samantha Harris en Christy Hinze waren eerder het gezicht van Seafolly. Volgend seizoen zal Jessica Hart door Sarah Stephens worden opgevolgd als leading lady.

The Zubani Beachwear Company

Deel: ' ZubiBeachwear.nl en Seafolly Australia sponsoren Top Model of Colour '