Nikkie Plessen trapt in stunt ‘Victoria Beckham’


AMSTERDAM, 20120608 -- Gisteren dacht Nikkie Plessen een ontmoeting te hebben met Victoria Beckham om te praten over de campagne van Vogue Exclusive, waarvan zij het gezicht is. Naderhand bleek dit een PR stunt te zijn, opgezet door het cosmeticamerk en haar eigen boekingskantoor Booking the Stars. Dit vanwege de lancering van de verzorgingslijn Vogue Exclusive in de winkels.

Nikkie was vol zenuwen naar het Amstel Hotel getogen voor een persoonlijk gesprek met haar grote stijlicoon over de campagne van Vogue Exclusive. Alleen was dit niet de echte Victoria Beckham maar een sprekend lijkende Engelse look-a-like. Zelfs enkele medewerkers van haar eigen kantoor Booking the Stars zaten in het complot en hadden alle middelen ingezet om haar om de tuin te leiden. Compleet met officiële beveiliging en aankomst van de internationale ster in een private jet.

Nikkie: “Ik ben er met boter en suiker ingegaan, ik dacht serieus met de echte Victoria Beckham te maken te hebben. Ik was bloednerveus en zat tijdens het gesprek zelfs te hakkelen. Als het gefilmd was had het zo in Bananasplit gekund. Ik vond het wel wat vreemd dat ‘Victoria’ het hele gesprek haar zonnebril ophield, maar daar durfde ik natuurlijk ook niks van te zeggen. Uiteraard kan ik er hartelijk om lachen want eerlijk is eerlijk, ze hebben het ontzettend goed aangepakt. "Ik ben er volledig ingetrapt.”

De producten van Vogue Exclusive, waar Nikkie het gezicht van is, zijn vanaf deze maand verkrijgbaar bij diverse parfumerieën en drogisterijen. De productlijn bestaat uit een shower scrub, body cream, parfum deo en shower foam in drie verschillende geuren: Experience, Treasure en Caresse.


Deel: ' Nikkie Plessen trapt in stunt ‘Victoria Beckham’ '




Lees ook