De kunst van oraal beminnen voor Valentijn

Een cursus orale seks voor mannen en vrouwen

AMSTERDAM, 20140203 -- Mail & Female, sekswinkel- en kenniscentrum biedt voor Valentijn een unieke workshop voor lovers aan. Ter voorbereiding van Valentijnsdag kunnen mannen en vrouwen op zaterdag 8 februari 2014 hun techniek en kennis in orale seks verbeteren. We vragen Madeleine, medewerkster van Mail & Female waarom deze cursus en wat lovers hier van mogen verwachten.

Madeleine: “Bijna iedereen houdt van orale seks maar veel mensen voelen zich er onzeker over. Ik weet uit eigen ervaring dat het lichaam van de ander vol verrassingen zit. Spannend om te ontdekken maar het kan ook erg frustrerend zijn als je niet goed weet hoe je hier mee om moet gaan. Uit mijn gesprekken met onze klanten in de winkel hoor ik daar ook vaak de niet altijd zo leuke verhalen over. Bij Mail & Female kunnen we mensen er veel over vertellen en de technieken leren die je nergens anders krijgt. Je kunt je kennis ook uit instructiefilms en boeken halen maar onze ervaring met onze LOVE ACADEMY is nu juist dat het delen en bespreken van elkaars ervaringen met seks supergoed werkt. Het is gewoon heel bevrijdend om open over seks te praten, ook – of juist- over je blunders; daar leer je het meest van!

"We blijven tijdens de workshop allemaal netjes in de kleren. Het is ‘aanschouwelijk onderwijs’ aan de hand van realistische objecten waarmee ik en mijn mannelijke assistent je precies vertellen waar wat zit en hoe je daar de fijnste gevoelens aan kunt ontlokken. Je krijgt oefeningen mee die je kunt doen en waarmee je je voorbereidt om je geliefde met Valentijn een fantastische verrassing te bezorgen”.

Mensen kunnen zich voor deze cursus op zaterdagmiddag 8 februari aanmelden bij Mail & Female. Ga daarvoor naar de website www.mailfemale.com

Deel: ' De kunst van oraal beminnen voor Valentijn '