Parship beste bedrijf in Online Dating

Nationale Business Succes Award 2016: iedere zondag op RTL7 om 09:00 uur en 13:00 uur

Rotterdam, 20161212 -- Parship is door het Nationale Business Succes Award Instituut uitgeroepen tot winnaar 2016 in de categorie Online Dating. Het bedrijf heeft zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een toonaangevende organisatie met een zeer sterke positionering en een klinkende reputatie. ‘Parship weet zijn enorme knowhow op het gebied van online daten te combineren met een innovatieve aanpak, waardoor het zeer hoog scoort op klanttevredenheid.’

De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in Parship een vooruitstrevende organisatie die naar verwachting in de toekomst nog veel successen gaat behalen. ‘In een markt die continu in beweging is, weet Parship uitstekend te anticiperen op nieuwe ontwikkelingen en is het zijn concurrenten vaak een slag voor.’

Iedereen heeft het druk en door tal van omstandigheden lukt het soms niet om ‘de ware’ te vinden op de bekende manieren, zoals tijdens uitgaan of via vrienden. Via Parship is het zoeken naar en vinden van een partner makkelijker geworden. ‘Parship is de grootste en meest dedicated online datingsite van Europa voor leuke hoogopgeleide singles’, stelt Robert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie. ‘De organisatie biedt singles in 13 landen een unieke matchingsmethode met een persoonlijkheidstest op basis van zorgvuldig opgestelde psychologische profielen. Met vele tips worden de singles geholpen, want daten is te leren en Parship biedt uitgebreide ondersteuning.’

Het positieve verschil

De site biedt de mogelijkheid rustig de profielen te bekijken voordat er contact met iemand wordt opgenomen. Parship stelt alleen singles aan elkaar voor die goed bij elkaar passen. De slagingskans voor een serieuze relatie is dan ook veel hoger dan bij branchegenoten. Ook de veiligheid en anonimiteit van de singles is geborgd. Zij bepalen zelf wie hun foto’s kan bekijken en alle profielen worden handmatig gecontroleerd. Zwaan: ‘Parship is niet gratis, en dat maakt nu juist het positieve verschil. Zij is er voor hogeropgeleiden die ouder zijn dan 30 jaar met een serieuze relatiewens. Daarmee is de intermediair veel meer dan een gewone datingsite.’

De jury is van mening dat Parship op deze gronden moet worden uitgeroepen tot winnaar in de Online Datingbranche en in aanmerking dient te komen voor de Nationale Business Succes Award 2016. ‘Gedrevenheid, passie, innovatievermogen, durf en visie, plus een sterke focus op de klant maken van deze organisatie een topper.’

Parship (onderdeel van het Duitse PE Digital GmbH) is opgericht in 2003 en is gevestigd in Amsterdam. De onderneming heeft in Nederland 4 werknemers. PE Digital GmbH is nationaal en internationaal actief.

Meer informatie: www.parship.nl

Over het Nationale Business Succes Award Instituut

Het Nationale Business Succes Award Instituut nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Een Succes Award wordt op basis van onderzoek toegekend aan ondernemingen die excellente resultaten hebben bereikt in hun branche en een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, met een eigen televisieprogramma en een hoofdprijs van 100.000 euro.

De missie van het Nationale Business Succes Award Instituut is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, en het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via deze ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.

De huidige editie van Nationale Business Succes Award (2016), inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in januari en wekelijks tot einde 2016 te volgen op RTL7, zondags om 09:00 uur en 13:00 uur.

Deel: ' Parship beste bedrijf in Online Dating '