123 Sierbestrating BV winnaar 2015 in Sierbestratingbranche

Nationale Business Succes Award 2015: iedere zondag op RTL7 om 12:55 uur

ROTTERDAM, 20151026 -- 123 Sierbestrating BV is door de Nationale Business Succes Award uitgeroepen tot branchewinnaar 2015 in de Sierbestratingbranche. Het bedrijf heeft zich volgens de Nominatiecommissie in de loop der jaren ontwikkeld tot een toonaangevende onderneming binnen de branche, met een zeer sterke positionering. ‘123 Sierbestrating BV wordt algemeen gezien als een van de leidende bedrijven op het gebied van sierbestrating en weet haar grote vakkennis uitstekend te combineren met een klant- en servicegerichte aanpak. Hierdoor scoort zij hoog – rapportcijfer 9! – op klanttevredenheid.’

123 Sierbestrating BV (2006)  biedt een breed scala aan tegels, stenen, klinkers en aanverwante artikelen als opsluitbanden, grind en zanddiensten. Het bedrijf, gevestigd in Abcoude,  profileert zich als een vakkundige, betrouwbare partner die zo veel mogelijk meedenkt en haar producten en diensten zo goed mogelijk probeert af te stemmen op de wensen van de klant. 123 Sierbestrating BV is in heel Nederland actief.

De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in 123 Sierbestrating BV een stabiele, vooruit­strevende onderneming die naar verwachting in de toekomst nog veel successen kan behalen. ‘Innovatie is het sleutelwoord bij 123 Sierbestrating, want zij loopt voorop in het bedenken van nieuwe technieken en toepassingen.’

One-stop shop
De jury prijst met name haar zeer brede assortiment aan bestratingsproducten. Mede vanwege het feit dat zij niet alleen tegels en klinkers levert, maar ook alle andere materialen zoals zand, grind, opsluitbanden en zelfs kunstgras, is 123 Sierbestrating de one-stop shop die de klant volledig kan ontzorgen doordat hij alles in één keer kan bestellen. Daarnaast beschikt zij over een zusterbedrijf, 123 Tuinschuttingen, waar men ook nog schuttingen kan bestellen. Vermeldenswaard zijn de uitstekende, klantvriendelijke webshop – wellicht de beste binnen de branche – en de prima logistiek. ‘123 Sierbestrating hanteert vriendelijke prijzen en korte levertijden, waarbij de bezorgdatum in overleg met de klant wordt bepaald. Veel klanten zijn bijzonder lovend over de vakkennis van het personeel en de uitstekende adviezen die ze krijgen, mede op grond van de diverse voorbeeldtuinen met tegels, stenen en verlichting die 123 Sierbestrating heeft aangelegd. Een zeer klantgericht bedrijf’, stelt Robert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie.

Het bedrijf valt op bij de Nominatie­commissie door de uitstekende reputatie die het in de branche heeft. ‘In een markt die continu in beweging is, weet 123 Sierbestrating door haar vooruitstrevende instelling uitstekend te anticiperen op nieuwe trends en is zij haar concurrenten vaak een slag voor.’

Meer informatie: https://www.123sierbestrating.nl/

Over het Nationale Business Succes Award Instituut
Het Nationale Business Succes Award Instituut nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Een Succes Award wordt op basis van onderzoek toegekend aan ondernemingen die excellente resultaten hebben bereikt in hun branche en een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, met een eigen televisieprogramma en een hoofdprijs van 100.000 euro.

De missie van het Nationale Business Succes Award Instituut is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, en het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via deze ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.

De huidige editie van Nationale Business Succes Award (2015), inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in februari en wekelijks tot einde 2015 te volgen op RTL 7, zondags om 12:55 uur.

Deel: ' 123 Sierbestrating BV winnaar 2015 in Sierbestratingbranche '